• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Cocaine op zoek naar een partner

escobarPY

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Jan 2, 2023
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Ik kom uit Zuid-Amerika, heb contacten om cocaïne te krijgen en ben op zoek naar partners in Europa om aan te verkopen
 

FalteHD

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 21, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Hé bro, alles goed tot nu toe? Ik kom uit Oostenrijk, Tirol om precies te zijn, en ondertussen heb ik in mijn drugsscene al heel wat verschillende stoffen kunnen bemachtigen, maar de laatste 2 of 3 jaar is er altijd echt goede cocaïne op straat of zijn er praktisch alleen maar mensen die cocaïne met ammoniak koken en roken. Er is genoeg concurrentie en vraag en er zijn geen tekorten. De kwaliteit en de prijs zijn doorslaggevend. Genoeg over mij dus, hoe zie jij een samenwerking precies voor je? LG FalteHD
 

JohnsPalace

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Sep 9, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hey wat is er? Zoals FalteHD al goed heeft beschreven, hangt het altijd af van de prijs.
Voel je vrij om me te DM'en voor meer info.

Groeten.
 
Top