BB WIKI encyclopedie

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666

43535

WIKI BB nodigt je uit in de chemisch-farmacologische kennisbibliotheek. Voor uw gemak hebben we een nieuwe handige aanpak voor de presentatie van gegevens ontwikkeld, die verschilt van het forum. De navigatie is zo opgezet dat je intuïtief gemakkelijk de nodige informatie kunt vinden over de beschrijving van geneesmiddelen, hun precursoren, synthesemethoden en -technologieën, analyse, zuivering, eigenschappen, farmacologische effecten, enzovoort. Alle inhoud van WIKI BB is geschreven door relevante profielexperts. De sectie wordt voortdurend aangevuld en bijgewerkt aan de hand van uw suggesties en wensen, die u kunt achterlaten in het discussiegedeelte. We zijn blij u onder onze gebruikers te zien.

pseudorando

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Ik heb gemerkt dat sommige links binnen de wiki leiden naar de clear-net pagina's van bbgate.
Begrijp me niet verkeerd, voor zover ik kan zien, hebben jullie de dingen goed geconfigureerd zodat inlogsessies niet blijven bestaan tussen .onion-adressen en clear-net-adressen (maar dat kan ook gewoon mijn browser zijn die me beschermt).
Om verschillende, misschien onduidelijke redenen, wordt dit echter nog steeds als riskant beschouwd.
Ik vroeg me af of jullie iets zouden willen uitbrengen in de trant van een downloadbaar archief van de (complete) wiki?
Afgezien van mijn zorgen over privacy, denk ik ook in termen van conservering; gezien het feit dat we keer op keer hebben gezien hoe deze opslagplaatsen van verboden kennis werden opgebouwd om vervolgens te worden afgebroken.

Consider

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Deskundige, kunt u deze reactie voor mij uitsplitsen? Het gaat om de reactie van spaths en gridnard op de synthese van efedrine. Ik heb een handleiding nodig, zoals de volumes om te reageren, de tijd en andere voorwaarden.

Attachments

• iIgwy3tnbO.jpg
    iIgwy3tnbO.jpg
    119 KB · Views: 98
Last edited: