Bechamp reductie Ervaringen?!

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Ik vond dit commentaar onder een video over synthese (Al/Hg2)

"Als je niet wilt werken met giftige kwikzouten, dan kun je kiezen voor een synthese in twee stappen:
Stap 1: Fe + HCl reductie van P2NP of met Zink in GAA gevolgd door stoomdestillatie om P2P te verkrijgen.
Stap 2: Reductieve amminatie met NiCl2 opgelost in 20% ammoniak en portionele toevoeging van Zinkpoeder.
Het is een gemakkelijke, milieuvriendelijkere en minder giftige synthese".

Maar geen idee hoeveel van welke stof gebruikt moet worden voor bijvoorbeeld 250g p2np.
En ideeën, gedachten of ervaringen?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Samen met mijn collega's hebben we vandaag nagedacht over het gebruik van NiCL2 in amfetaminesynthese, ik hoor graag meer over dit onderwerp!

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Hier is een mooie samenvatting van bijna alle soorten routes

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/resources/amphetamine-syntheses-overview-reference-guide-for-professionals-revised-industrial-edition.59/

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Je bericht gecorrigeerd, bestudeer het forum, daar staat alles al wat je nodig hebt, inclusief bijna alle benodigde bibliotheek.

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Ja, er is veel goed beschreven informatie, maar je moet verschillende onderwerpen bestuderen... dit is een soort samenvatting en ik denk dat het voor sommige mensen interessant kan zijn...