Question Beste landen voor onderzoek chemische productie / verkoop?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Ik vraag me af in welke landen je een rc-lab zou kunnen beginnen om de Amerikaanse en Europese markt te bedienen.

Ik denk dat Oost-Europa goed zou kunnen zijn, zoals Polen. Nederland of België zou een goede keuze kunnen zijn. Anders is China goed, misschien een ander Aziatisch land?

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Polen

taricshop

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Veel succes met 3 tot 20 jaar gevangenisstraf voor het maken van zelfs een kleine hoeveelheid zoals 20-30 gram.
Polen heeft de hoogste strafmaat voor drugs in heel Europa.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
De vraag ging waarschijnlijk over waar de meeste chemicaliën gemakkelijk te verkrijgen zijn, niet waar de boetes het laagst zijn, en wat betekent de "dwaas"? Wees de volgende keer een beetje slimmer met je domme antwoord en denk na met je waarschijnlijk microscopische hersenen die je in je hoofd hebt, @CryoThio vroeg waarschijnlijk waar de productie het makkelijkst was, en ik gaf hem mijn gedachte. Niet op een gegeven moment noemde hij boetes. Volgende keer beleefd antwoorden en je zult betere resultaten hebben in je miserabele leven, zoals ik kan zien aan je harde antwoord. "Dwaas"

taricshop

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Polen ligt in de Europese Unie, dus je kunt er onbeperkt bestellen.
in uw gedachten zou china een gemakkelijker land moeten zijn om drugs/rc te maken, maar de meeste zijn daar illegaal met de doodstraf.