Zwarte cocaïne

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
Als ze het naar het lab sturen, slaagt het niet. Zal slagen voor honden en basistest.
 

Attachments

  • YiPF2JDKlc.jpeg
    YiPF2JDKlc.jpeg
    936.3 KB · Views: 155

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
Het wordt gedaan met base, dus je moet het product afmaken. Gebruikt ongeveer 1200 gram base.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ik zou ook graag meer willen weten.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Er komen verschillende opties bij me op: of ze maken een zout met organische zuren met een lange keten, of ze modificeren ecgonine en dan wordt het weer verwerkt tot ecgonine.
De eenvoudigste optie is als het laboratorium tropinon produceert, dit vervolgens benzylmethyleert tot ecgonine, in dit stadium kun je een ecgonine-analoog verkrijgen waarop honden en de test niet reageren, vervolgens wordt tropinon weer geïsoleerd en omgezet in ecgonine.
 

Torroo

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kunt u vertellen in welke stappen u dit doet?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Als de vraag voor mij is, zal ik kort antwoorden. Bij de standaardproductie van cocaïnekaas (dit mengsel van verschillende alcoholisten met het tropano-skelet) zijn er twee manieren van verdere synthese: de eerste manier is om zich te ontdoen van onnodige alcoholisten in de cocaïnekaas (gewone weg), en de tweede manier is om de hele cocaïne met onzuiverheden om te zetten naar Tropan (d.w.z. En cocaïne zal geven en de rest van de alcoholoïden zal extra verhogen de output van de tropan), dan kun je ofwel de tropy zelf exporteren (zorg ervoor dat u de reactie van de honden te controleren op de tropy), of hangen tijdelijke etherische groepen voor de export (in dit geval worden de tijdelijke luchttijd groepen weer verwijderd naar de tropan , op de plaats van aankomst, worden standaard reacties gehouden voor het verkrijgen van Ecgonin uit de Tropan.
 
Top