Question Zwarte dollar schoonmaken

MadMax4444

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Ik heb dollars die zwart zijn. Ik weet dat ze een chemische stofgebruiken om de zwarte kleur te verwijderen.
HnHOFCYte3
om de zwarte kleur te verwijderen.
Weet iemand hoe het heet of hoe je het maakt?

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
De zwendel met zwart geld, soms ook bekend als de "black dollar scam" of "wash wash scam", is een zwendel waarbij oplichters op een frauduleuze manier geld proberen te krijgen van een slachtoffer door hen ervan te overtuigen dat stapels papier ter grootte van bankbiljetten echt geld zijn dat bij een overval is besmeurd (of op een soortgelijke manier dat ze biljetten kunnen afdrukken uit bestaande met de blanco's die de oplichters hebben). Het slachtoffer wordt overgehaald om kosten te betalen en chemicaliën te kopen om de kleurstof te verwijderen, met de belofte van een aandeel in de opbrengst.
(wikipedia)

MadMax4444

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb iemand met zwart geld, geen chemische stof beschikbaar en hij is bereid 50% te delen als ik de coating kan verwijderen.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Ik wil je niet teleurstellen, maar het is geen geld😭
Het zijn gewoon stukjes zwart papier. Ik denk dat iemand je toch zal schrijven en je een chemische stof zal aanbieden om de verf te verwijderen, maar weet dat het oplichterij zal zijn.

MadMax4444

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
oké, bedankt voor het ophelderen

in ieder geval is het goed om te vragen, misschien is de zwendel ergens op gebaseerd

ik vond wat info over "SSD oplossing" om de coating te reinigen