Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.
Bedankt maat! Ik zag je berichten over LSD-productie/LSA-extractie. Ik ben erg geïnteresseerd in het maken van dergelijke stoffen. Zou je samen onderzoek willen doen?
Leuk om te weten dat er hier Brazilianen zijn (natuurlijk zijn die er altijd).
Tot nu toe heb ik slechts met één Braziliaan contact gehad, maar ik ben de tel kwijtgeraakt.
Wees gegroet! Jongens, ik ben zo blij om hier Brazilianen te vinden! Ik ben nieuw in dit gebied en was op zoek naar een netwerk met producenten/distributeurs/consumenten hier in Brazilië.
Iedereen die geïnteresseerd is om met mij te praten over synthese, verkoop, enz. Laten we gaan
Opaaa...ik heb wat contacten hier in sp en ik heb een voorstel gekregen om k9 te maken...heeft iemand hier de synthese...hoe te produceren...bestellingen van ingrediënten (recept) om beschikbaar te maken...ik lever momenteel acid en snoep in enkele nachtclubs en ik had deze informatie nodig.