Question Bruine methylon kristallen (problemen)

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik heb de bk-MDMA-kristallen gekristalliseerd, daarna heb ik het opnieuw gekristalliseerd met gedioniseerd water (om het zuiverder te maken) en het heeft nog steeds een bruine kleur (ik denk door onzuiverheden) en de kristallen ruiken naar methylamine, mijn doel is dat de kristallen transparant van kleur zijn.
 

Attachments

  • Int31KT6xf.jpeg
    Int31KT6xf.jpeg
    6.9 MB · Views: 335

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Ik zag je artikel over hoe je methylone maakt, het ziet er erg mooi uit, en nu kun je het opeens niet meer maken, waarom? wow
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik heb methylone al verschillende keren met succes gesynthetiseerd,
(ik heb het getest met een anti-drug kit en het was positief) maar ik krijg onzuivere kristallen, de methylone HCl (poeder) voor het kristalliseren als ik het wit en het schijnt.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Het is duidelijk dat je gefaald hebt in de synthese en de vrije base niet goed hebt schoongemaakt. Wanneer je de vrije base scheidt van de waterlaag, moet je de reeds gescheiden laag base mengen met veel water, je vrije base. Dit kan een aantal wasbeurten duren. Je weet dat de vrije base schoon is als deze geen methylaminegeur meer afgeeft en je controleert of de pH van het reinigingswater een neutrale pH 5 geeft, dan heb je een base die vrij is van onzuiverheden door sporen van methylamine en kun je volledig transparante kristallen verkrijgen.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik heb de freebase 3 keer gewassen met gedestilleerd water, er is geen manier om de methylaminegeur te verwijderen, ik heb het pH-ding niet gedaan.
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Van wat ik weet, moet de precursor, d.w.z. 2b34m, schoon zijn, dan 1 bij 2 moet er een zeer goed bad zijn na amineren in water en zuiveringszout, water alleen reinigt het product niet van methylamine na verzuren, er mag geen overmaat zuur zijn en de freebase oplossing mag niet verwarmd worden, het moet de hele tijd in een ijskoud bad bewaard worden. na 4 moet hcl poeder zuiver wit zijn, als het een andere kleur heeft - geel of bruin - zijn er onzuiverheden. Als we al zuiver fijn methylone hcl-poeder hebben, kunnen we het kristalliseren.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Minuut 0:44, zoals je kunt zien is de kleur van de 4-MMC kristallen oranje, en ik geloof niet dat zo'n groot laboratorium onzuivere producten synthetiseert.
 
  • Like
Reactions: Sig
View previous replies…

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
dit lab is geen 4mmc maar 4cmc en ja ze maakten vuile product want dan geen wassen freebase goed en krijgen als deze vuile shit :( ik was zie ik veel kapot lab in polen maar ze maakten veel vuile product ...
dit is lab 3cmc ook was busted deze maand
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Worden de witte bakjes in de video gebruikt om medicijnen te kristalliseren of te herkristalliseren?
Waarom gebruiken ze ventilatoren, wat is hun functie?
Welk oplosmiddel is dat? Waarom werd het zwart? Ik denk dat het kleurloos is, maar toen het in contact kwam met het geneesmiddel veranderde de kleur.
Bedankt!!!
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
welke functie hebben ventilatoren haha ze werken tenslotte met chemicaliën en ventilatie in het lab is essentieel. Plastinplaten worden gebruikt voor kristallisatie met behulp van water met alcohol of aceton. Ze zuren niet aan met aceton + hcl en gebruiken geen filter omdat het te veel tijd kost, ze maken hcl zuur en water en het kristalliseert meteen.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Waarom is Polen de belangrijkste producent van deze drugs? Ik heb nog nooit video's gezien van invallen in een ander land van de Europese Unie waarbij zoveel badzout in beslag werd genomen.
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
omdat in polen gemakkelijk u kopen alle chemische stoffen en veel mensen eten 3cmc 4cmc nu 4mmc u niet gevonden
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
op dezelfde manier kunt u bk mdma maken, maar u moet dcm of toulen gebruiken en u kunt hcl en water gebruiken en later kristal maken.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik gebruik gedeïoniseerd water voor de kristallisatie/kristallisatie van bk-MDMA, 3 ml gedeïoniseerd water voor elke gram bk-MDMA, ik doe de bk-MDMA samen met het gedeïoniseerde water in een klein bekerglas, dan kook ik water en doe dat kokende water in een groter bekerglas en dan neem ik het kleine bekerglas met het gedeïoniseerde water & de bk-MDMA en doe het in een groter bekerglas. bk-MDMA en dan zet ik het kleine bekerglas in het grote bekerglas (zonder dat er water uit het grote bekerglas in het kleine bekerglas komt) en dan roer ik het met een stokje totdat de bk-MDMA goed is opgelost en dan doe ik de opgeloste vloeistof van bk-MDMA in een klein plastic potje en laat het in de open lucht staan totdat de kristallen zich vormen in 48-72 uur totdat de kristallen zich goed vormen.
Meestal blijft er geen vloeistof achter in het plastic potje, alleen droge kristallen, maar dan weet ik niet hoe ik deze kristallen moet wassen, ik denk dat ik ze moet wassen met gedeïoniseerd water, en dan het gedeïoniseerde water van de kristallen moet filteren en dan de kristallen moet drogen.
Bedankt!!!
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Waarom synthetiseren ze geen 4-MMC meer?
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
wassen kan alleen met aceton geen water haha metylone en water mengen samen maar aceton niet mengen met metylone haha
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
omdat ze dan niet weten hoe ze 4mmc moeten maken en ze hebben shit cmc gemaakt
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Moet ik na herkristallisatie van bk-MDMA de kristallen wassen met aceton als ze droog zijn?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ze lijken professionals, geen idee, want ze moeten veel geld verdienen en ze kunnen goede chemici inhuren.
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
zoals werd gezegd u moet hebben pure 2b34m geen bruin wit volgende moet u wassen freebase goed dit alles
 
Top