Koop onderzoekschemicaliën zoals tryptamine, disso, uit china-longflourishpharm

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
GRATIS SAMPLES - LEES HET VOLGENDE



Bij Longflourishpharm begrijpen we dat vertrouwen iets is dat moet worden verdiend door nooit ons woord te breken. Daarom zullen we onze waardering voor deze fantastische gemeenschap tonen door de lancering van ons bedrijf te beginnen met het weggeven van een aantal gratis monsters van onze producten.



Wij zijn geen doorsnee koop-en verkoopbedrijf. Onze prijzen zijn betaalbaar en gelijk aan de gemiddelde prijzen op de markt voor onderzoekschemicaliën. Omdat we toegewijd zijn aan het comfort en de tevredenheid van onze klanten, proberen we altijd aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en deze te overtreffen. We bieden onze nieuwe klanten een klantenservice aan die verder gaat dan onze verbeelding ......

Zolang u lid bent van dit forum, kunt u gerust om monsters vragen(10 geselecteerde klanten uit de EU of de VS).



HOE KAN IK MEELDEN IN DE GIVEAWAY?


(Je moet het volgende lezen om in aanmerking te komen voor gratis proefmonsters)


Er zijn slechts twee eenvoudige vereisten waaraan je moet voldoen om te kunnen genieten van een gratis proefmonster. Je moet lid zijn van dit forum. Als je profielbanner "nieuw lid" zegt, dan kom je niet in aanmerking om een monster te ontvangen, omdat de admin je beoordeling van ons product niet als geldig zal accepteren. Dit komt omdat het beleid van het forum met betrekking tot gratis monsters stelt dat monsters alleen kunnen worden gegeven aan "leden" van het forum.

De volgende vereiste voor het weggevertje is de garantie dat je een recensie achterlaat op de vermelding van ons product op de marktplaatssectie en op de thread die je nu leest. Ik wil klanten ook vriendelijk vragen om nergens anders op het forum beoordelingen achter te laten behalve op marktplaats en in de thread (uitzonderingen kunnen worden gemaakt als u ons aanbeveelt aan een andere gebruiker van het forum). Hoezeer ik ook geniet van jullie waardering, ik wil niet dat de administratie van dit forum hinder ondervindt van spamming. Als er geen beoordeling wordt achtergelaten nadat we je een monster hebben gegeven, is het mogelijk dat ons team en andere leveranciers er niet voor kiezen om je monsters te geven of om zaken met je te doen.

Als je aan deze twee vereisten voldoet, gefeliciteerd! Je kunt monsters ontvangen! Geef in een reactie hieronder aan welke producten je graag zou willen ontvangen (je mag één of twee monsters van onze producten ontvangen). Je kunt ons na je reactie een bericht sturen voor monsters, we zullen dienovereenkomstig antwoorden!


Momenteel beschikbaar voor aankoop:


4-AcO-DET.fumarate

tilmetamine.crystal



MENU:

4-aco-det.fumarate:

link om te kopen:
https://bbgate.com/showcase/buy-4-aco-det-fumarate-from-china.1651/



TILMETAMINE.KRISTAL:
link om te kopen:
https://bbgate.com/showcase/tiletamine-crystal-available-from-longflourishpharm-legal-worldwide.1653/
 
Last edited:

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
beantwoord!
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
inkoop:

4-AcO-DET


mmmmm...lekker
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
en hoe zit het met

2 cb

mmda - 2

5 meo pcp
 

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
sorry, meneer, we hebben niet zulke chems:))
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
smakelijk
 

poshtoon

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
een pm gestuurd
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
14
Points
8
hoe zit het met levering?
Oost-Europa
 

longflourishpharm

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 15, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Voor directe berichten, pls bereik me direct via:

Telegram: @fredchen999

Signaal: @fredchen999.71

Threema-ID: 6RJFJ228

Session ID:05d2b69b8cf9c167badac5bed32bcf8846b4d629b2cedc40dc979aaf9ab8365c4d
 
Top