Kan iemand bevestigen of "straight to E" nog steeds werkt voor red hot 30's?

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Kan iemand bevestigen of "straight to E" nog steeds werkt voor red hot 30's?

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
77
De uitdrukking "straight to E" in de context van "red hot 30's" verwijst waarschijnlijk naar een methode om MDMA (Ecstasy) te synthetiseren met behulp van een specifieke precursor of reactieweg. In de context van de synthese van illegale drugs verwijst "E" meestal naar MDMA en "red hot 30's" kan verwijzen naar een specifieke reactieconditie of temperatuur.
Als "red hot 30's" verwijst naar een specifieke temperatuur of reactieconditie, verduidelijk dat dan ook. Met meer context kan ik je een nauwkeuriger en behulpzamer antwoord geven.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Straight to e is een extractie techniek die betekent recht naar efedrine, maar straight to b is "recht naar base" in de natuur een A/B, ik ging recht naar bas. het is een alternatief voor een A/B exr Red 30's zijn kleine ronde rode 30mg pseudo-efedrine pillen.

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
77
Bedankt voor de verduidelijking ✌️

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
In 2009 probeerde ik de straight to E extractie met ongeveer 14 gram hele pillen. Ik had wat 12hr 120's en wat walphed 60's. Ik heb alles in stukken gehakt en zodra de oplosmiddelen de vereiste temperatuur hadden bereikt, veranderde de pseudo onmiddellijk in scherven en heb ik de vloeistof eruit gefilterd. 98% opbrengst! En de p-fed was freebase. Ik laadde er een paar in een pijp en rookte het. Geweldige extractie techniek. Ik wil het nog een keer proberen maar geef liever geen $100 aan oplosmiddelen uit als het niet werkt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ik heb de straight to e in ongeveer 10 jaar niet meer bekeken, de methode die ik gebruik is de tweede op de lijst van technieken die in thr thread "ephedrine extractie voor pillen" wordt beschreven. De laatste en enige keer dat ik de kleine rode probeerde, had ik roze dope die eruitzag als nep. Niets wat ik kon vinden kon het eruit stralen. Het beste is om het eraf te schrapen of ze in alcohol te laten weken totdat de kleurstof verdwenen is.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ik wilde er ook op wijzen dat er volgens mij staat dat je het hebt over het roken van freebase meth, wat bij kamertemperatuur een olie is, bijtend en onaangenaam. Ik heb altijd gehoord dat het je keel vreselijk verbrandt als je het probeert te roken.

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Nee meneer, ik heb het over de pseudo die ik heb geëxtraheerd met straight to E. Het was in freebase vorm en je kon het roken zoals dope. Het werd bruin en smaakte naar stront na een paar keer roken, maar je werd er ook wakker van.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Heb je een beschrijving/details van deze techniek? Ik zou heel graag EP/PSE uit een oplossing willen laten xtalliseren - bij een temperatuur die hoog genoeg is, of "de juiste" temperatuur?
Het lijkt erop dat het heel schoon zou zijn en veel tijd zou besparen als dat mogelijk is. Rechtstreeks op basis en gas is waarschijnlijk het op één na beste, maar dat werkt misschien niet zo goed zonder een voorafgaande extractie/wasbeurt met oplosmiddel.
Ik heb geprobeerd om gewoon de red hots erin te gooien voor een shake and bake en ik kreeg geen goede resultaten vergeleken met wanneer ik eerst methanol had gebruikt. Dit kan al dan niet de exacte reden zijn voor het falen - maar ik ben er vrij zeker van dat de kwaliteit van het eindproduct beïnvloed is. Ik zou aanraden om de tijd en moeite te nemen om ervoor te zorgen dat alle ingrediënten optimaal zijn voor de reactie.

eliile

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4

Reagentia.

• 91-99% isopropylalcohol (drogisterij)
  • MEK Methylethylketon (verf-/ijzerwarenwinkel)
  • VM&P Nafta - geen vervangers (verf / ijzerhandel)
  • (Gebruik geen Colemans, petroleumether, aanstekervloeistof, etc.)
  • Xyleen (verf / ijzerhandel)

Drooghulpmiddelen.

• In de oven gedroogd Epsomzout of waszout (drogisterij / levensmiddelenwinkel)
  • Zout (levensmiddelenwinkel)

Samenvatting van de procedure

1. Maak extractievloeistof.
  2. Doe hele pillen in een bekerglas.
  3. Voeg extractievloeistof toe.
  4. Verwarm tot koken en roer tot de pillen zijn opgelost.
  5. Filtreer terwijl het heet is in een erlenmeyer.
  6. Herhaal dit twee keer.
  7. Breng de gecombineerde extracties terug in een schoon bekerglas.
  8. Voeg Xyleen toe
  9. Verhit tot 105 °C om alcohol af te koken.
  10. Filtreer pseudo HCl eruit.
  11. Was pseudo HCl met MEK en laat drogen.

Procedure
1)
Voor elk doosje pillen dat wordt gebruikt: combineer de volgende oplosmiddelen en droogmaterialen in een schoon bekerglas en in de volgende volgorde:
70 mL isopropylalcohol
70 mL VM&P Nafta
2 g zout
4 g gedroogd epsomzout of gedroogde wassoda

2) Roer een paar minuten met een glazen staaf en laat het dan 10 minuten bezinken. Afhankelijk van hoeveel water er in de isopropylalcohol zat om mee te beginnen, zal het mengsel bezinken in 2 lagen of 1 laag met vochtige vaste stoffen op de bodem.

Waarom gebruik je om te beginnen geen voorgedroogde oplosmiddelen? - Dat is prima als je die hebt, maar ik heb gemerkt dat bij het toevoegen van isopropyl en nafta samen bijna altijd wat water vrijkomt, hoe droog ze van tevoren ook waren, dus ik zou deze stap niet overslaan.

3) Filtreer dit in de elemeyerkolf, laat eventuele vaste deeltjes of de onderste vloeistoflaag achter en breng deze oplossing over in het tweede schone bekerglas.

4) Doe hele pillen in het derde bekerglas.

Waarom hele pillen? Moet ik ze niet eerst vermalen? - Nee, we proberen verlies tot een minimum te beperken en malen is niet nodig omdat het isopropyl/nafta mengsel ze heel goed zal oplossen.

5) Giet 1/3 oplosmiddelmengsel over de pillen.

6) Plaats het bekerglas op de kookplaat en breng het aan de kook op middelhoog vuur. Gebruik de kleine ventilator om te voorkomen dat de dampen zich ophopen. Roer af en toe met een glazen staaf tot de pillen zijn opgelost tot poeder. Laat 1-2 minuten koken.

7) Plaats een trechter met filtreerpapier in de erlenmeyer. Filtreer het oplosmengsel terwijl het heet is, waarbij je zoveel mogelijk van de vaste deeltjes in het bekerglas laat zitten.

8) Breng alle vaste stoffen terug in het bekerglas en herhaal stap 5 tot en met 7 twee keer, waarbij de extracties in de erlenmeyer worden gecombineerd.

9) Voeg voor elk gebruikt doosje pillen toe aan de gecombineerde extracties:
- 50 ml Xyleen toe.

10) Breng het extractiemengsel over in het lege bekerglas met oplosmiddel en plaats het bekerglas op de kookplaat. Breng het aan de kook en gebruik de kleine ventilator om te voorkomen dat de dampen zich ophopen. Kook tot de oplossing 105 °C heeft bereikt.

11) Gebruik een schone trechter en filter en filtreer het pseudo HCl op papier terwijl de oplossing heet is.

12) Spoel het pseudo HCl met een ruime hoeveelheid MEK terwijl het in de trechter zit.

13) Verwijder filter en filterkoek uit de trechter en laat volledig drogen. (geen MEK geur meer)

14) Weeg en geniet, de opbrengst moet tussen 80 % en 90 % liggen Inleiding