(Allereerst, ik ben een totale noob. Het grootste recept dat ik ooit heb gemaakt, is om voor mezelf avondeten te maken)
Je kunt het vinden door te zoeken op "Methode voor het maken van fenylethylamineverbindingen EP2540698B1".
Voorbeeld 1 Dextroamfetamine (niet volgens de uitvinding)
Voorbeeld 5 Dextroamfetaminesulfaat
wat betekent dat "niet volgens de uitvinding"????
dit gedaan kan worden? Heeft iemand het geprobeerd? Het lijkt te gemakkelijk om waar te zijn, nietwaar? Iemand zou een nieuw recept kunnen maken dat wordt uitgelegd voor "Noobs".
Als ik het goed begrijp, heb je in principe geen extreem zeldzame of dure uitrusting nodig... en alle materialen zijn gemakkelijk te verkrijgen.
Is dit recept iets wat verborgen is en niet door de meesten wordt gebruikt? Ik kan de post verwijderen als iemand er last van heeft ^ ^, zeg het maar.
Je kunt het vinden door te zoeken op "Methode voor het maken van fenylethylamineverbindingen EP2540698B1".
Voorbeeld 1 Dextroamfetamine (niet volgens de uitvinding)
- [0028]
Een mengsel van 6,00 g (33,9 mmol) (4S,5R)-(-)-4-methyl-5-fenyl-2-oxazolidinon, 0,34 g 10% palladium-op-koolstof (50% water nat), en 60 mL SDA-3A (een oplosmiddel bestaande uit 95% Ethanol en 5% Methanol) werd geroerd onder een met waterstof gevulde ballon bij omgevingstemperatuur (ongeveer 20°C) totdat er geen oxazolidinon meer werd gedetecteerd door HPLC, 4 uur. Het reactiemengsel werd vervolgens gefiltreerd door een celietmatje om de katalysator te verwijderen. Voor het isoleren van de vrije base werd een gefilterd reactiemengsel zorgvuldig geconcentreerd onder verminderde druk, zodat 4,47 g van een kristallijne halfvaste stof overbleef, die door 1H NMR een mengsel bleek te zijn van 96% dextroamfetamine en 4% ethanol. Er werd wat dextroamfetamine gedetecteerd in het destillaat. Opbrengst = 94%. 400 MHz 1 H NMR (CDCl3) 7,34-7,20 (m, 5), 3,22-3,17 (m, 1), 2,76-2,72 (d van d, J = 13,2 Hz, J' = 5,4 Hz, 1), 2,57-2,52 (d van d, J = 13,2 Hz, J' = 8,1 Hz, 1), 1,16-1,14 (d, J = 6,3 Hz, 3).
Voorbeeld 5 Dextroamfetaminesulfaat
- [0032]
De methode van Voorbeeld 1 werd gevolgd tot de katalysator was weggefilterd waarna in totaal 7 mL 25% H2SO4 (aq) druppelsgewijs werd toegevoegd aan het filtraat gedurende 3 min. Na 15 minuten afkoelen in een ijs/waterbad werd het mengsel gefiltreerd om het dextroamfetaminesulfaat op te vangen met behulp van koud SDA-3A als kolf- en koekspoeling. Na het drogen werd een totaal van 5,79 g dextroamfetaminesulfaat verkregen, 93% opbrengst. Dit materiaal werd geanalyseerd op 100% door HPLC.
wat betekent dat "niet volgens de uitvinding"????
dit gedaan kan worden? Heeft iemand het geprobeerd? Het lijkt te gemakkelijk om waar te zijn, nietwaar? Iemand zou een nieuw recept kunnen maken dat wordt uitgelegd voor "Noobs".
Als ik het goed begrijp, heb je in principe geen extreem zeldzame of dure uitrusting nodig... en alle materialen zijn gemakkelijk te verkrijgen.
Is dit recept iets wat verborgen is en niet door de meesten wordt gebruikt? Ik kan de post verwijderen als iemand er last van heeft ^ ^, zeg het maar.