Kan ik deze kristallen in het oog krijgen?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Hoe ziet dit er voor jou uit? Ik heb een paar dingen gedaan. Ik heb ammoniumchloride en formaldehyde een paar uur verhit met een alihn-condensor en een 110°-draaibare vacuümfitting bovenop en een vacuümpomp, toen heb ik het laten afkoelen en gefilterd. Daarna heb ik de vloeistof een paar uur onder vacuüm gedestilleerd en het destillaat gecondenseerd, laten afkoelen en gefilterd. Daarna heb ik nog een paar keer gecondenseerd en gefilterd. Ik nam filtraat#3-5 en refluxeerde het gedurende 30 minuten in methanol dat ik twee keer had gedestilleerd uit een kan ruitensproeiervloeistof en filterde het twee keer heet. Ik liet het koud worden in de vriezer, filterde de kristallen eruit en spoelde ze vervolgens met de vloeistof die ik had gedestilleerd uit de bodem van 3 kannen bleekwater met 60 ml aceton erin, die ik een nacht buiten had laten staan en had gedecanteerd. Ik nam wat ethylacetaat en loste daar wat 2-b-4-mp in op, voegde toen de kristallen van de vorige discussie toe en 2,63 gram NaOH en 100 ml water. Ik verwarmde het ongeveer 30 minuten tot 60°c. Daarna destilleerde ik het onder vacuüm totdat er nog maar heel weinig vloeistof over was. Toen voegde ik wat aceton en zoutzuur toe tot mijn ph-papieren eruit zagen als 5 op het boekje. Ik stopte het voor een lange tijd in de vriezer. Dit is slechts mijn ruwe herinnering van wat er gebeurde. Toen ik terugkwam lag dit op de bodem van de vloeistof. Ik heb dit nooit eerder gezien. Nooit geroken. Nooit geproefd. Dit loste niet op in absolute aceton of absolute iso.
UD65BCwu8I
2DJivUCXyl

Het is zeker geen van de dingen die ik in het begin in de erlenmeyer heb gedaan. Het ruikt niet naar ammoniak en zeker niet naar 2-b-4-mp godzijdank, die geur krijg ik nooit meer uit mijn neus.
Ik heb wat gebrand, het had geen duidelijke geur. Het had een geur, maar niets waar ik mijn vinger op kan leggen. De rook brandde niet in mijn neus en mijn ogen gingen er niet van tranen. Ziet het eruit als iets dat ik moet bewaren? Wat is de volgende test?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Wel verdomme, ik heb een behoorlijke lijn gesnoven, ongeveer 0,080-0,100 g. Het brandde, maar niet al te erg. De juiste hoeveelheid op basis van wat ik heb gelezen. Niets, geen activiteit. Hr 88 bpm na 15 minuten. Ik dacht dat het er goed uitzag (niet goed maar goed) volgde de synths op de voet....geen idee wat dit is maar het doet het niet. Strike 2. 2 mislukkingen. Ik denk dat ik moet falen om methylammoniumchloride te maken. Ik ben blij dat ik maar 5g per keer heb geprobeerd.
Het is behoorlijk teleurstellend, maar ik wist dat het moeilijk zou worden om mezelf scheikunde te leren. Terug naar de tekentafel 🚮
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28

Zag je de verschillende lagen voor de vacuümdestillatie? In EA zou het heel duidelijk moeten zijn.

Bekijk bijlage 37598
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik weet het niet eens meer, maar ik had het op zijn minst moeten verdubbelen voordat ik het weggooide, want ik rook dagelijks meth en crack en zonder een paar keer te worden geherkristalliseerd, zou 100 mg waarschijnlijk niets doen. Je leeft en je leert. Soms geeft iemand commentaar op een oude post waar ik commentaar op heb gegeven en ofwel word ik dommer of ik praat een heel spelletje omdat ik mezelf op de een of andere manier dingen leer. 😅
 

CaptainSandoz

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Apr 23, 2023
Messages
20
Solutions
1
Reaction score
60
Points
13
Deals
44
Smeltpunt ?
Marquis reagens ?
Liebermann-reagens ?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik heb er niet eens aan gedacht om er reagentia in te proberen, koop het smeltpunt lag heel dicht bij het juiste getal. Binnen een paar graden
 

CaptainSandoz

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Apr 23, 2023
Messages
20
Solutions
1
Reaction score
60
Points
13
Deals
44
Je hebt al alles wat je nodig hebt om markiesreagens te maken, maar goed nieuws voor het smeltpunt
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Dit is een oude thread en dat materiaal is al lang weg, ja ik heb praktisch alles getest met Marquis, het reageert op veel medicijnen en versnijdingsmiddelen. De 3 cent die het kost is het zeker waard. Ik heb nog wat CH³NH²HCL in de vriezer liggen dat ik vorige week heb gemaakt en ik wil deze reactie deze keer in een ander oplosmiddel uitvoeren, want ik heb veel klachten gehoord over EA.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Dit ziet er heel bekend uit, als de zuiverste, rood onder licht, amfetamine, zogenaamd, dat ruikt alsof je net de fles met 1 liter aceton hebt geopend. Ik bedoel, is dit een soort nattigheid of zo? Wordt het niet hard als je het laat drogen in een ruimtezak met wat krassen op het slechte om goed te kunnen drogen? En niet om je paranoïde te maken of zo, maar in Breaking Bad maakten ze Ricine en dat ziet er ongeveer hetzelfde uit.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
De "pure" amfetamine ruikt hier naar aceton. Maak het indien mogelijk in een beetje zacht of vast gesteente en leg het onder een zaklamp van de telefoon
 
Top