Kun je 4mmc roken?

BubbleHead666

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 18, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hallo, ik vroeg me af of iemand wist of 4mmc mephedrone rookbaar is?

Bedankt
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
82
Reaction score
49
Points
18
Zuivere kanker
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Kan is giftig als je rookt alleen apvp kan
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
misschien kun je het verdampen
 

BubbleHead666

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 18, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Ik weet dat meth gerookt kan worden in de glazen pijp, maar ik was gewoon benieuwd of dit hetzelfde was?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Geen
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Je kunt meth niet roken, roken betekent verbranden. Je moet een verhoogde temperatuur gebruiken om de dampdruk te verhogen en het te verdampen. :)
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
200
Reaction score
203
Points
43
Het roken van 4-MMC wordt over het algemeen niet als veilig of effectief beschouwd. Mephedrone is niet bedoeld om gerookt te worden. Als je dit wel doet, kan de verbinding worden afgebroken in andere, potentieel schadelijke stoffen voordat het je bloedbaan bereikt. Dit kan de psychoactieve effecten verminderen of veranderen. De effecten van mephedrone wanneer het gerookt wordt zijn onvoorspelbaar, omdat de manier van toediening de manier verandert waarop de drug geabsorbeerd en gemetaboliseerd wordt. Dit kan leiden tot een grillig begin van de effecten, waardoor het moeilijk is om de dosering te controleren en het risico op een overdosis toeneemt.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Ik heb het een keer geprobeerd voordat ik de veiligheidsinformatie kende die hier staat. Ik heb het zeker verbrand, ik kreeg een kick maar het was vergelijkbaar met snuiven en duurde niet zo lang, ik kreeg hoofdpijn, (waarschijnlijk hersenkanker @armanimani haha) het was stom, doe het niet lol
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Deze post zette me aan het denken over snuiven! En OK, ik ben nu helemaal aan het snuiven, maar ik denk dat dit nog steeds een goede en 'relevante tip voor de Thread' is!

Probeer altijd maar EEN neusgat te gebruiken, maak dat je 'Magische Snelweg' en laat het andere vrij om te ademen, comfortabel te leven, enz.
Dit heeft een aantal dingen voor mij gedaan;
Heel goed om te vroeg opnieuw te doseren, ik geef toe dat wachten op de klok moeilijk kan zijn.... Als mijn Magic Highway nog steeds boos is, is dit misschien niet het moment om te proberen er nog meer spul in te stoppen(?) "Goed gedaan Kurt!".

De SO zal minder snel achterdochtig worden zonder al dat willekeurige gesnotter in het appartement als ze thuis zijn!

Je zult niet de hele tijd een domme mondademer zijn!

Als ik ziek word, maakt het niet uit hoe helder mijn neusgaten zijn, mijn Magic Highway begint altijd weer op te laaien (ik weet zeker dat ik meer van dat zoete Miauw Miauw wil) Maar zoals iedereen weet die deze shit heeft geprobeerd, er is geen slaap... tot BROOKLYN! (of ongeveer pas na 5-6 uur of zo) dus ik moet plannen wanneer ik stop voor vandaag. Met één vrij neusgat kan ik verdomme echt slapen en ik kan me de nachtmerrie niet voorstellen dat beide gezichtsgaten tegelijk verstopt zitten... Omdat ik mezelf ken, weet ik vrij zeker dat ik zou zeggen 'fuck it' en nog meer zou snuiven om ze open te krijgen, dus eigenlijk zou ik waarschijnlijk nooit meer slapen.

Ik ben tientallen jaren geleden verslaafd geweest aan neusspray en het was verschrikkelijk, alleen een select groepje mensen zou ik die gruwel toewensen. Stel je voor dat je elke twee uur iets nodig hebt voor het medische effect van het openen van je neusgaten. Het duurde twee weken voordat die troep weg was. BLIJF WEG VAN STIMULERENDE NEUSSPRAYS! (tenzij je andere motieven hebt? ;) )

Laatste tip van mij voor vandaag: pure zoutoplossing (Arm & Hammer heeft een geweldige medicijnvrije) neusspray is zeer nuttig ongeveer dertig minuten na de 'daad' om de aanhoudende medicinale smaak op te ruimen, daarna probeer ik ongeveer twintig minuten voor de volgende regel te plannen en opnieuw neusspray te gebruiken, het is verbazingwekkend welk verschil ik kan voelen, en zeer nuttig, je secundaire gezichtsademhalingsapparaat zal opkijken en je dankbaar zijn!
 

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 3, 2024
Messages
47
Reaction score
10
Points
8
als je een chef bent van Suicide Squad

probeer het
 
Top