Legalisering van cannabis en Duitsland - een (nooit eindigend) liefdesverhaal?

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Het lijkt erop dat het tijd is :). Onkruidlegilisatie in Duitsland ligt op tafel en de politiek bespreekt mogelijke oplossingen vanuit het oogpunt van de consument, maar ook vanuit economisch oogpunt.

Laten we de voor- en nadelen van het huidige plan bespreken, evenals de mogelijke gevolgen voor de zwarte markt!

👇👇
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇵🇱
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
53
Ik woon in Polen - hier kun je van een dokter MEDISCHE wiet krijgen als je onwel/slecht slaapt en dat helpt enorm = ik herinner me dat mensen die ik ken met slaapproblemen probeerden beter te worden, maar door straatwiet werden ze nog meer opgefokt. Nu kun je gewoon naar een kliniek gaan, 50 euro betalen voor een consult en je krijgt een bon voor goede, in het lab geteste en schone wiet.
Ik hoop dat ze het legaal maken, zodat mensen normaal gecontroleerde wiet kunnen roken en een ambulance kunnen bellen als er iets ergs gebeurt.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Dat is zo belangrijk!

Het is tijd om de verkeerde en angstig gemaakte beschrijvingen die het begin van de oorlog tegen drugs veroorzaakten, te corrigeren!
 

Psykovsky

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 24, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Vroeg of laat MOET het gebeuren.

Ik ben zelf geen wietconsument, maar ik wens het jullie tokeheads in Duitsland toe.
Vooral omdat het dan ook in Oostenrijk zal gebeuren en een liberaler drugsbeleid ons allemaal helpt.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Het is tijd om mensen niet meer te straffen voor het roken van wiet.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Het zal bier met waasmaak zijn)
 
Top