Question Cannabis straatprijzen in de VS?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Ik heb onderzoek gedaan naar de prijzen van apotheken in het hele land voor medicinale en recreatieve cannabisbloemen en de concentratenmarkt die de laatste tijd steeds populairder wordt. Ik ben nieuwsgierig naar de prijzen op straat voor middelmatige tot hoge kwaliteit bloem en concentraten, vooral voor de staten waar het illegaal blijft.

Waar ik woon, op het platteland van Illinois, is de prijs aanzienlijk gestegen sinds de legalisatie. In 1999 kostte een kwart oz zelfgekweekte skunk van hoge kwaliteit ongeveer 60 dollar, terwijl baksteen ongeveer 60 dollar per oz kostte. De beste rook van hoge kwaliteit die van buiten kwam, kostte 50 dollar per gram, wat toen het gemiddelde was. De prijs bleef consistent in 2009 waar ik woonde, ik stopte in 2010. Toen ik rond 2020 besloot om weer te gaan verkopen, ontdekte ik dat de gemiddelde kosten van een qtr oz dispensary kwaliteitswiet hetzelfde waren voor de meeste hoge kwaliteit die op straat verkrijgbaar was. $100 per qtr, of $300 per oz. Goede homegrown gaat voor zo'n $50 per qtr en een goede oz is nog steeds te vinden rond de 150, maar gemiddeld komt de meeste wiet op straat ergens uit een dispensary. Vaak is het afkomstig van een aankoop met een medische kaart, wat goedkopere prijzen en geen hoge belastingen oplevert, maar het wordt dan doorverkocht voor dezelfde prijs als het belaste spul, of het wordt binnengebracht vanuit Michigan, Colorado of Californië en doorverkocht met het out of state label waar mensen graag meer voor betalen omdat het zijn weg naar hen heeft gevonden in Illinois, ook al kunnen ze het lokaal kopen voor ongeveer dezelfde prijs.

High end concentraten kosten gemiddeld $25 per gram voor wax met een medische kaart, en tot 35-50 zonder, afhankelijk van de verkoop, kwaliteit, enz.

Voor velen is de prijs lager en er is geen tekort aan beschikbare wiet. Ik heb al meer dan 15 jaar geen "de provincie staat droog" meer gehoord. Voor de meesten is dit een goede zaak, maar voor anderen misschien niet. Ik ben opgegroeid in de handel en jarenlang betaalde wiet 75% van mijn rekeningen. Vandaag betaalt het ongeveer 10%. Voor rokers is dit allemaal goed, zelfs met hogere prijzen omdat er altijd hoogwaardige wiet beschikbaar is en ze nooit meer bij 4 lokale dealers binnen hoeven te wippen om een slechte te vinden tijdens een droogteperiode. De lokale dealers van toen zijn nu allemaal verdwenen. Ook zij gaan naar de dispensariums of hebben zich verstopt en kweken hun eigen wiet. Ik heb nog nooit bij een apotheek gekocht en dat zal ik ook nooit doen, maar ik erken wel dat we vooruitgang hebben geboekt op het gebied van genetica en dat de kwaliteit van een zelfgekweekte plant, gekweekt door iemand die weinig ervaring heeft, verrassend goed is. Is het allemaal de toegangsprijs waard? Is het uiteindelijk een goed idee om ergens op een lijst te staan en aankopen te laten controleren door de staat? De tijd zal het leren.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Vrij hoge waarde voor het onkruid, maar ik denk dat het komt omdat jullie hogere normen hebben dan wij in de EU...
Specifiek in het zuiden van de EU voor 30 euro en minder kun je 5 gr klassieke wiet krijgen, goood skunk was waarschijnlijk altijd.10 euro voor gram.

Trouwens, ik weet nog dat we een paar jaar geleden op straat anderhalve gram kochten voor 3 euro.
Ahh goede herinneringen 😁 👋☺️

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Het lijkt erop dat de EU lagere prijzen heeft voor veel dingen. Als ik kijk naar brownstone en cola op 2 verschillende markten, zie ik dat de prijzen soms 50% of meer goedkoper zijn. Met verzending kan ik xanax krijgen voor net iets minder dan hier thuis. Ik heb ongeveer 8 pagina's met benzo's bekeken en 90% of zo waren geperste brom of "pharma grade" alp en de meeste in de VS. Daar zijn ze vast niet zo streng gereguleerd.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Ja, dat lijkt waar te zijn, eigenlijk hier over benzo's hebben we alleen oorspronkelijk apotheek pillen niet geperst zoals je daar, en vrij zeldzaam hier in mijn omgeving verkopen sommige benzo's cuz kun je easly krijgen im regelmatig basis ...

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Onlangs had ik een gesprek met mijn dochter over de wietprijzen waar ze woont. Ze woont in een grote stad en ze zei dat mensen daar de voorkeur geven aan zelfgekweekte wiet en gemiddeld 80 dollar per oz betalen voor spul van hoge kwaliteit. Dit is in een staat waar de prijzen van dispo belachelijk hoog zijn, zelfs voor medicinale klanten, dus dat verbaasde me. Ik denk dat de locatie een groot verschil maakt, zelfs als de rest van de staat hoog is, is er altijd die ene plek waar het goedkoper is dan elders.