cocaïne kristallisatie/zuivering

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Iedereen
weet wat hiermee aan de hand is of wat er aan gedaan kan worden? Het was vrij stevig om mee te beginnen en wit, het heeft in een zak gezeten en ziet er nu uit als op de foto.

Aub74Sm3JW
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Iemand heeft het op de een of andere manier te warm gemaakt en een bestanddeel ervan is in feite karamel geworden.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Als het kurkdroog is, plet het dan en vijzel het zo fijn mogelijk. Gooi er wat ijskoud water op, meng het, laat het bezinken, giet het water af en verdamp het... dat is wat ik heb gedaan in soortgelijke situaties.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Ben het met hem eens. Sommige populaire cocaïnevervalsers zoals lidocaïne zijn slecht oplosbaar in water, terwijl cocaïne*HCl zeer goed oplosbaar is.
 

DanTheMan

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 23, 2023
Messages
16
Reaction score
1
Points
3
We hadden hier het een of andere onderwerp. Ik heb het opgelost door het in aceton te doen om het weer stevig te maken.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Je kunt het verdampen tot de helft of een derde en het in de vriezer stoppen, het filteren en het water gebruiken.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
ja, daar heb ik niet aan gedacht, jammer dat ik het heb weggegooid 😐
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik denk dat clandestiene chemici niet meer zijn wat ze geweest zijn. Water is het meest veelzijdige oplosmiddel en het goedkoopste. Het zou het eerste oplosmiddel moeten zijn dat je overweegt.
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Soms beginnen sommige bakstenen gelige wervelingen te vertonen. Het ziet er onschuldig uit en dan bam! De hele baksteen krijgt een paarsachtige aardetint met een heel bizarre textuur. Ik zag dit in 2007. Een man huilde omdat hij 3 kilo had die zo was geworden. Hij smeekte me om hem te helpen. Toen ik met een monster werkte, kon ik maar ongeveer 10% herstellen. Ik herinner me dat ik dacht dat het iets te maken had met mangaanvervuiling en dat de oxidatiestap slecht was uitgevoerd. Ik liep weg omdat ik niet wilde dat hij uiteindelijk zijn problemen/verliezen mijn kant op zou sturen. Al met al, wees voorzichtig met hoe je het bewaart. Je wilt niet voor verrassingen komen te staan.
 

santabrasco47

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 6, 2023
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal,
Ik heb hulp nodig van een expert of een goede amateur
Ik moet de gemengde cocaïne veranderen in viscale cocaïne of geparelde cocaïne, ik heb zure boorvlokken.
Ik moet gewoon weten hoe

Bedankt voor alle antwoorden
 

santabrasco47

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 6, 2023
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal,
Ik heb hulp nodig van een expert of een goede amateur
Ik moet de gemengde cocaïne veranderen in viscale cocaïne of geparelde cocaïne, ik heb zure boorvlokken.
Ik moet gewoon weten hoe

Bedankt voor alle antwoorden
 
Top