Gebruik van cocaïne.

endingcart

Don't buy from me
Member
Joined
May 21, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hallo.
Ik ben nieuwsgierig naar cocaïne en wil het graag proberen. Ik wil echter geen verslaving ontwikkelen. Dus hoeveel tijd zou je zeggen dat het verstandig is om tussen elk gebruik te hebben, zodat je niet verslaafd raakt.
Hartelijk dank:)
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Groeten. Dit is zowel zo'n eenvoudige als zo'n complexe vraag. Er is geen duidelijke norm voor de intervallen tussen het gebruik, die garandeert dat een bepaald persoon geen verslaving ontwikkelt. Aan de andere kant is het duidelijk dat hoe vaker het gebruik plaatsvindt, hoe groter de risico's zijn.

Naar mijn mening lijkt de frequentie van ongeveer één keer per maand een min of meer gewogen referentiepunt. Hoewel ik zeker weet dat veel mensen deze aanpak te zeldzaam zullen vinden.

Als je deze stof nog nooit hebt geprobeerd, lees dan zeker dit topic.
 

endingcart

Don't buy from me
Member
Joined
May 21, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hartelijk dank. Ik denk dat ik wat voorzichtiger zal zijn en het ongeveer eens per anderhalve maand zal gebruiken. Als je me ook wat manieren kunt geven om ervoor te zorgen dat het zo zuiver mogelijk is in een land waar zuiverheidstests illegaal zijn, zou ik je zeker dankbaar zijn.
Nogmaals, heel erg bedankt.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Er is hier een onderwerp gewijd aan deze kwestie. Misschien is er een optie om zelf reagentia te maken om te testen
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Als je met 'te zeldzaam' bedoelt dat het interval te lang zou zijn, denk ik dat 1 maand zelfs vrij krap is.

Als je het hebt over het gebruik van cocaïne op een manier die het minder waarschijnlijk maakt om een verslaving of frequentie te ontwikkelen, zou ik zeggen dat één gebruik per 3 maanden logischer zou kunnen zijn, omdat de hersenen en het lichaam heel snel wennen aan het frequente gebruik van stoffen en één maand zeker zou kunnen leiden tot de vorming van een gewoonte IMO
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Dat is het juist, het is een gesprek zonder begin en zonder einde. Het lijkt zo voor jou, het lijkt zo voor mij. En we kunnen allebei gelijk hebben. Zoals ik hierboven al opmerkte, hangt de ontwikkeling van verslaving bij een bepaald persoon af van een hele reeks factoren, van genetica tot de mensen in de omgeving.

Maar vertel de persoon die cocaïne wil gebruiken hoe vaak hij het moet doen zodat alles in orde is - eens in de 1 of 3 maanden en kijk welke optie hij realistischer zal vinden om nuchter te blijven.
 

alterego

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
20
Reaction score
6
Points
3
Er is meer dan alleen "de substantie gebruiken" om een verslaving te creëren.
En dan is er nog "een verslaving in stand houden".
Het is een combinatie van sociale factoren, de situatie waarin je je bevindt, de reden waarom je de stof gebruikt, 5% is genetisch familie gerelateerd, ...
Ik heb er de beste video over, maar die is in het Nederlands.
Ik kan de youtube-link posten als je wilt. Het gaat over verslaving, behandelingen en valkuilen (video van een psychiater die al meer dan 40 jaar in deze medische wereld werkt).
 

endingcart

Don't buy from me
Member
Joined
May 21, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Het zou leuk zijn als je het kunt opsturen. En als het Engels ondertiteld is, zou het nog mooier zijn. Hartelijk dank!
 

alterego

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
20
Reaction score
6
Points
3
Ja, je hebt geluk, ik heb het nagekeken en je kunt vertaling Engels gebruiken.
zal dit in een nieuw topic plaatsen (omdat1 het zoveel informatie is, en ik de behoefte voel om het met anderen te delen, het is als geen ander blablabla, maar echt gedetailleerde presentatie)
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Haha moeilijk om je aan het plan van één keer per maand te houden als je van de stof houdt. Waarom wil je coke proberen? Ik denk dat je de verkeerde motivatie hebt om er zelfs maar aan te beginnen.
 

endingcart

Don't buy from me
Member
Joined
May 21, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik probeer vrij veel stoffen gewoon voor de nieuwsgierigheid van hoe het voelt. Ik heb ze nooit meer dan twee of drie keer gebruikt, heroïne, fentanyl, cannabis, speed. Geen van alle heb ik meer dan twee keer gebruikt en nu ben ik nieuwsgierig naar coke.
 
Top