Question Gecontroleerde stoffen?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50

Ik zou graag willen weten of het bestellen van spullen zoals toluol, xylol of acid veilig is om te kopen via ebay of Amazon of zal dit me uiteindelijk in de problemen brengen? Dus is dit geregistreerd als het samen wordt gekocht.

Of is alleen methylamine ect een gecontroleerde stof en is het mogelijk om van een farmaceutisch bedrijf te bestellen maar zij informeren de autoriteiten hierover.

Wat is makkelijk te bestellen en wat moet alleen anoniem besteld worden zoals op dn marktplaats?

William D.

Expert
Reaction score
1,167
In elk geval moeten zulke dingen gekocht worden voor iemand die nooit in het laboratorium zal zijn. Neem de reagentia na enige tijd over van deze persoon. Dit zou voldoende herverzekering moeten zijn. Sommige bedrijven kunnen documenten vereisen, zelfs voor dergelijke aankopen. Neem contact met ons op, wij helpen je met de benodigde deal.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Thx, ik dacht dat amazon geen probleem zou zijn, maar hiervoor zal ik cadeaubonnen gebruiken en het bestellen bij een afhaalstation.

Greeez

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
803
Amazon verkoopt geen verboden of beperkte stoffen, dus je kunt er kopen met inachtneming van bepaalde geheimhoudingsmaatregelen. Maar houd er altijd rekening mee dat onder de namen van chemicaliën, zoals bouwaceton, mengsels worden verkocht die onzuiverheden van andere oplosmiddelen bevatten, waaronder water.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Ik weet dat 100% alleen de technische Aceton is, niet de medische. Ik zou het moeten drogen om 100% te krijgen of naar de apotheek moeten gaan.
Ik maakte me gewoon zorgen over het bestellen van tolueen bij Amazon en 37% zuur op ebay.
Ik heb nooit problemen gehad met het bestellen van aceton of iso via Amazon.