Ruwe opium raffinage

Dr.Mirakulix

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
25
Reaction score
19
Points
18
Hallo mensen!

Ik heb het hele web afgezocht over dit onderwerp en ik vond alleen maar tegenstrijdige informatie. Heeft iemand hier ervaring met het raffineren/omzetten van ruwe opium naar rookbare opium /Chandoo? Ik ben vooral benieuwd naar de fermentatie. Ik kan gewoon niet geloven dat het nodig is om de Substantie te behandelen met apergillus niger aka schimmel .
Hoe moet ik beginnen met het verwerken van het opium / papaver extract? Ik streef naar een rookbaar product en, nog belangrijker, iets dat maanden kan worden bewaard voordat het bederft.

Vriendelijke groeten:)
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Hetzelfde proces, maar voor je opium gebruik je gedestilleerd water.
Neem eerst 40 peulen en maal ze in een koffiemolen. Verzamel het papaverpoeder in een grote pan en voeg genoeg water toe om de peulen te bedekken plus 2 of 3 centimeter. Voeg een scheutje azijn toe aan het water/peulenmengsel en roer het op het vuur aan de kook. Laat het mengsel ongeveer 5 minuten koken en haal het dan van het vuur. Eenmaal afgekoeld, filter je het door een vetfilter of 3 koffiefilters in een andere schone steelpan. Vergeet niet in het filter te knijpen om zoveel mogelijk vloeistof te krijgen. Op dit punt kun je het proces herhalen met de helft van het water en de azijn, of je kunt de gefilterde peulen bewaren voor een partij thee. Ik doe vaak beide, het proces herhalen en dan de peulen bewaren voor een zware dosis, maar ik kan dit niet aanraden omdat ik een hoge tolerantie voor opiaten heb. Voeg beide partijen vloeistof na het filteren samen in één steelpan en breng opnieuw aan de kook, haal deze keer van het vuur zodra het snel begint te borrelen. Filter deze vloeistof terwijl hij nog enigszins heet is door een nieuwe vetfilter of 3 verse koffiefilters. Breng de vloeistof nu lichtjes aan de kook, zet het vuur zo laag mogelijk en laat de vloeistof verdampen tot de helft van het oorspronkelijke volume. De vloeistof moet heel donker zijn. Laat dit nu afkoelen en filter het nog een laatste keer met een vers vetfilter of 3 nieuwe koffiefilters. Gooi al het gefilterde materiaal weg en bewaar alleen de vloeistof die erdoorheen gaat. Breng het opnieuw aan de kook, zet het vuur zo laag mogelijk en laat het voorzichtig inkoken tot het begint in te dikken tot een siroopachtige consistentie. Haal van het vuur en giet de siroop in de glazen ovenschaal. Als je geduld hebt, laat je dit een paar dagen op kamertemperatuur verdampen tot het een vaste of halfvaste massa wordt. Als je haast hebt, kun je het drogen in de oven op de laagste stand met de deur helemaal open. Dit zal nog steeds enkele uren duren. Wees heel voorzichtig dat het niet verbrandt. Als je eenmaal een vaste of halfvaste massa hebt, schraap je het met een scheermesje tot een hoopje en vorm je het met je handen tot een bal. Het moet plakkerig zijn, maar niet kleverig wanneer het klaar is. Er mag maar heel weinig aan je handen blijven plakken. Ongeveer 0,1 gram is een dosis, het kan worden gerookt (verdampt) of opgelost in water om thee van te maken, of gegeten. Wees erg voorzichtig met doseren totdat je je tolerantie kent. Begin altijd met een halve dosis. Nu je je CFO hebt, kun je, als je dat wilt, Laudanum gaan maken!
Bron: gonzochef/drugsforum
 
Top