• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Buy Crypto naar contant geld

Conduct any deals through escrow or you will lose money!

HajHajime

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hallo allemaal. Ik heb echt hulp nodig om het te begrijpen. Ik moet ongeveer 10k$ per maand opnemen uit mijn XMR- of BTC-portemonnee. Wat is de gemakkelijkste manier om dit te doen? Ik denk erover om een PayPall-account of iets dergelijks te kopen, maar misschien heb ik het mis. Natuurlijk moet het heel anoniem en zonder enige tracering naar mij.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het niet PayPal is, die jongens zijn klootzakken als je een bedrijf hebt. Toen ik een bedrijf had dat PayPal gebruikte om creditcards te accepteren en geld aan te nemen namens mijn bedrijf, blokkeerden ze mijn account ongeveer elke week en vielen ze me lastig over wat mensen precies van me kochten en als er een geschil was, namen ze gewoon mijn geld en gaven het terug zonder het zelfs maar te vermelden of me een kans te geven om te bemiddelen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ja, ik ben niet eens een verkoper, ik gebruik het alleen voor een paar vrienden en op een ochtend na een enkele transactie werden ze volledig geblokkeerd, ik kon niet aan mijn saldo komen en dat zou waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Ik heb ze 24 uur lang non-stop op hun donder gegeven en toen ik uiteindelijk het Better Business Bureau ter sprake bracht, braken ze en lieten ze me binnen. Ik zal ze nooit meer aanraken
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Als we het dan toch over PayPal hebben.......... als ze ook maar het kleinste luchtje ruiken dat er iets mis is, zullen ze (PayPal) je rekening 3 dagen lang blokkeren voor cryptotransacties. Als je op dag 2 en 12 uur opnieuw probeert te handelen, wordt de klok opnieuw ingesteld en wordt je account opnieuw voor 3 dagen geblokkeerd. Ik gebruik PayPal voor al mijn "ken uw klant" transacties, niet voor anonieme transacties. Ik doe niet eens moeite voor een vpn. Waarom PayPal? Macht der gewoonte, plus ze maken dingen heel gemakkelijk. Wil je een uitdaging, maak dan een Monero portemonnee aan via de officiële Monero website. Ik voelde me net James Bond nadat ik dat had opgezet. Ik hou van drugs en chemie. Ik haat het absoluut om met VPN, tor, cryptografie, PGP-sleutels blablabla te maken te hebben.............maar MOET HET DOEN.
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
285
Reaction score
82
Points
28
bybit is goed ze geven u krediet kar
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Heb je al gekeken naar lokale monero?
 

HajHajime

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Ja. Maar is het veilig genoeg?
 
View previous replies…

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ik ben verre van een expert, dus neem dit met een grote korrel zout, maar ik denk dat de aantrekkingskracht van XMR de veiligheid is (en de spotgoedkope transactiekosten, ik heb vandaag serieus 2 cent betaald om wat te versturen). Veel verkopers bieden het aan en verkiezen het boven Bitcoin. Sorry dat ik je niet kan vertellen waarom het beter is.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Helaas heeft localmonero zijn deuren gesloten sinds ik de.

Een alternatief is om u een uitwisseling van uw keuze, maar een munt met lage transactiekosten (litecoin is goed) dan stuur het naar taart portemonnee en doe uw uitwisseling daar. Zijn vrij eenvoudige portemonnee & uitwisseling platform
 
Top