kristallisatie

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum, en ik wil om wat hulp vragen
Ik heb methcathinon gemaakt met psuedefedrine, kmno4 als oxidant en water als oplosmiddel, ph-niveau verlaagd naar 5,5 met hcl, en ik heb ongeveer 700 ml totale massa (ja, ik heb alles gefilterd en ik bedoel dat ik 700 ml heldere vloeibare methcathinon heb).
Ik deed alles in een pyrex schaal, zette de kachel aan op 60-70 graden Celsius en verdampte al het water, ik hield ongeveer 10ml dikke smurrie over (wit/gelige kleur).
Kan iemand me helpen en vertellen hoe ik het verder kan kristalliseren tot hcl-vorm?
Heb ik ergens een fout gemaakt? Zo ja, kunt u me dat dan vertellen?

Bedankt voor uw hulp

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Je moet een acetonflits proberen
dat betekent, giet koude aceton op de dikke smurrie (als het niet te laat is) en de kristallen zouden uit de oplossing moeten knallen.
als de synthese niet vanaf het begin verknoeid was
je moet de kristallisatie tutorials op het forum lezen (mephedrone kristallisatie bijvoorbeeld)
OF
laat de oplossing langzaam verdampen
vertel ons hoe het gaat
https://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/equipment/rextal.acidbase.html < goed om te lezen

Last edited:

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik liet het langzaam verdampen en hield een soort pasta over, ik heb geen kristallen zien vormen, pasta deed me denken aan amph, maar op een andere manier. De pasta werd steeds droger, ik spreidde het uit over een glasplaat en droogde het voorzichtig in een oven op 60 graden, met constante controle. Ik hield een wit/geel droog poeder over, dat heel gemakkelijk fijnkneep. Ik nam 100 mg via de insufflatie-route en het voelde snel en een beetje euforisch. Het is vreemd dat ik geen glimmende kristallen kan zien, maar als ik het poeder verkruimel, hoor ik gekraak, dus ik denk dat het de hcl-vorm is (ik kan het mis hebben). Heel erg bedankt, ik waardeer je advies over de koude acetontechniek en ga het binnenkort uitproberen (lijkt me een snellere manier om kristallen te krijgen).

Denk je dat dit poeder dat ik heb gekregen methcathinon is? Het doet bijna net zo'n pijn aan de neus als methamfetamine.

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Als je de erowid synth hebt gebruikt en alles werkte goed, dan is het methcat.
Ik neem aan dat je de effecten nu wel zou moeten voelen.
Hoe heb je de pseudo geëxtraheerd?

spdm66

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik goot witte pse tabletten in een pot gevuld met 150 ml gedestilleerd water en verwarmde het in een microgolfoven tot de oplossing 70 °C bereikte, wachtte tot het was afgekoeld, scheidde de heldere inhoud af door een dubbele koffiefilter in een tweede pot en herhaalde het proces met de eerste pot nog twee keer. Ik hield ongeveer 400-410 ml pse-oplossing over (40-50 ml verloren door de koffiefilters). Ik dacht eraan om pseudo te kristalliseren, maar zag het nut er niet van in, aangezien ik in de andere pot verdunde kmno4-oplossing gebruikte.

8n398k20k280

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Waar kan ik de kmno4 oxidator door vervangen?

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
man this stuff is all over the net (still - i'm amazed) > jones reaction in a chilled soln , but that involves many other steps, your best bet is a chilled kmno4 soln maybe in an hcl acidic solution (don't trust me on that> als je hcl wilt... )
als je het gebruikt voor je plezier, het azijn spul helpt... maar ik zou adviseren tegen zo veel perm (de helft van de p/eph). gebruik meer als 1:4 in azijn perm naar sudo... nogmaals, het azijnzout is instabiel, maar het kan worden gedroogd tot "iets" olieachtig, verdere recrysts en koeling kan helpen - ik weet het niet, ik heb het nog niet geprobeerd, niet IV dit spul alsjeblieft
probeer droge aceton/alky NADAT je sudo/eph hebt verkregen in behoorlijk glinsterende vorm, EN gebruik het dan in de reactie....
en misschien als je 'wakker wordt' (ik niet, ik haat het), maak je methamph

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Ik denk Mno2, maar vertrouw me daar niet op. *MOGELIJK* is elk oxidatiemiddel goed, maar onder andere omstandigheden,
Ik zou h2o2 of chloor proberen, maar ze klinken vies ... Je kunt perm bestellen op verschillende websites, maar wees voorzichtig met de hoeveelheid en de douane ... Ik heb ze gewoon verteld dat ik het gebruik voor het schoonmaken van mijn aquarium, maar oude douanejongens kunnen dit spul niet begrijpen als het geen gewoon douaneding is
Wees voorzichtig, zoals altijd

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Ik heb het recrystproces niet geprobeerd, omdat ik las dat organische zuren en betaketonen niet erg stabiel zijn, maar ja: je kunt er een droge vorm van krijgen.
Ik zou echt willen dat zo'n eenvoudige synthese mogelijk was met hcl en lange kristallen... Ik zal mijn geluk nog eens beproeven
Goede draad, goed forum... sorry voor het drie keer posten, ik weet niet hoe ik berichten moet bewerken.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
bkmdma kristallen. Aceton-2ml per grm+H2O 1ml per grm poeder

Attachments

• fCzVsHIqw7.jpg
    fCzVsHIqw7.jpg
    1.9 MB · Views: 166