• Witamy w polskiej części forum. Pamiętaj, że publikowanie kontaktów (Jabber, Telegram, Signal itp.) będzie skutkować permanentnym banem! Jeśli zdecydujesz się kupić lub sprzedać coś bez użycia konta escrow i stracisz pieniądze, nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Dead Drop Dode Druppels in Polen - Welke Stad?

The best city for dead drops?

  • Warsaw

    Votes: 10 31.3%
  • Kraków

    Votes: 4 12.5%
  • Wrocław

    Votes: 3 9.4%
  • Łódź

    Votes: 3 9.4%
  • Poznań

    Votes: 1 3.1%
  • Gdańsk

    Votes: 5 15.6%
  • Szczecin

    Votes: 1 3.1%
  • Katowice

    Votes: 4 12.5%
  • Lublin

    Votes: 0 0.0%
  • Białystok

    Votes: 1 3.1%

  • Total voters
    32

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Hé Breaking Bad-gemeenschap

Als je niet weet wat een dead drop is, lees dan hier: Dode druppels

Ik zou graag willen weten waar jullie geïnteresseerd zijn in het ontvangen van dead drops voor alle soorten producten. De poll is eerder plaatsgebonden dan productgebonden.

Voel je vrij om je stem achter te laten in de poll, als je gebied/stad er niet bij staat kun je je feedback achterlaten in de commentaarsectie.

Groeten,

Gordon
 

xumuk

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 21, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Alle steden hebben potentieel. Het is geweldig dat de drugsmarkt niet beperkt is in de diepte. Ik denk dat darknetgebruikers hier zelfstandig medicijnen zouden kunnen bestellen bij bijvoorbeeld Cebulka's verkopers. Maar er is ook een onbenut deel van de markt en serieuze, normale mensen die high willen worden en niets willen hebben met straatdealers in trainingspakken =)

Dus: elke stad + goede marketing + heel goed, puur spul + beetje tijd en geduld = succes.
 

riderofapocalypse

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 29, 2024
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Eerste post gids die was op hydra hoe om te gaan met graven. Meer mensen zullen komen na het lezen van tutorial. Beste steden zijn Warschau/krakau/wroclaw/gdansk
 
Top