Verschil tussen methamfetamine HCl, sulfaat of fosfaat?

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 22, 2024
Messages
30
Reaction score
2
Points
8
Ik lees dat farmaceutische methamfetamine vaak een sulfaat of een fosfaat is?
Hebben die een vergelijkbare werking, misschien niet voor iemand die rookbaar kristal moet maken, maar wel voor iemand die oraal wil gebruiken?

Hoe makkelijk is het om de vrije base om te zetten in een sulfaat of fosfaat?

En, over het produceren van HCl, is er een makkelijke manier om zwavelzuur of zoutzuur te gebruiken met een concentratie van 10% zonder de extra concentratiestap?
 

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Mar 26, 2024
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
De eenvoudigste manier is om meth freebase op te lossen in een kleine hoeveelheid coleman fuel (in de verhouding 1:10 ~)
Bereid de zuuroplossing: 1 ml geconcentreerd zwavelzuur of orthofosfaatzuur 9 ml pure IPA. Voeg deze oplossing druppelsgewijs toe. Voeg langzaam toe en roer. Op hetzelfde moment zie je wat wit poeder in de brandstofoplossing. Voeg toe tot 5-6 pH.
Daarna filteren, wassen met aceton en nog een keer filteren. Veel succes.
 

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 22, 2024
Messages
30
Reaction score
2
Points
8
Dit is erg nuttig en interessant. Ik wil alleen zeker weten dat ik het goed begrijp.

na het uitvoeren van de shake&bake-methode, eindigde ik met een oplossing van coleman brandstof met meth freebase erin.

Daarnaast bereid ik de nieuwe zuuroplossing voor met 9 ml pure IPA en 1 ml zwavelzuur of orthofosfaatzuur.

Ik voeg deze nieuwe oplossing langzaam toe aan mijn reactieoplossing en de meth freebase zal veranderen in een HCl-poeder?

Zou 10% zoutzuur ook werken? Trouwens, het enige zwavelzuur dat ik kan kopen is ook 10%.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik zou niet voor de 10% hcl gaan. Wat je in gedachten moet houden is dat elke ml water die je erin doet een gram meth oplost, dus je moet het water houden en verdampen of de meth hcl er weer uit halen (of verliezen) dat is het mooie van vergassen, geen water. Ik neem aan dat zwavelzuur verdund in nonpolair de tweede keuze zou zijn. Mijn H²SO⁴ is 95+% en dat is te sterk om onverdund toe te voegen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Het zijn allemaal dezelfde reacties. Een protonatie. Het is precies hetzelfde, ongeacht welk Lewiszuur je gebruikt, ervan uitgaande dat je het toevoegt in plaats van vergast. Ik heb nog nooit een fosfaat of sulfaat gezien via vergassing.
 
Top