diproponylmorfine dosering

hockey34

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
21
Reaction score
1
Points
3
Ik kan dit antwoord nergens vinden. Wat is de gemiddelde dosis voor het insulfateren en iv'en van diproponylmorfine?

Hoeveel sterker is het dan heroïne?

Kan iemand helpen?
 

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
46
Points
3
Diproponylmorfine, ook bekend als desomorfine, is een zeer verslavende synthetische opioïde die is afgeleid van morfine. Het is in veel landen gecategoriseerd als een gereguleerde stof van lijst I vanwege het hoge misbruikpotentieel en het ontbreken van geaccepteerd medisch gebruik.

De synthese van diproponylmorfine omvat de reactie van thionylchloride met alfa-chlorocodide, gevolgd door de behandeling van 6-dihydrodesoxymorfine met propionzuuranhydride om het eindproduct te produceren.

Diproponylmorfine wordt meestal gebruikt door middel van injectie, roken of snuiven. De drug werkt snel en heeft een korte werkingsduur, waardoor het risico op verslaving en overdosering toeneemt.

Bijwerkingen zijn onder andere
  • ademhalingsdepressie
  • verdoving, duizeligheid
  • misselijkheid, braken
  • constipatie.

Tolerantie, afhankelijkheid en ontwenningsverschijnselen kunnen ook optreden bij langdurig gebruik. Het gebruik van Diproponylmorfine wordt in veel landen sterk afgeraden vanwege de grote kans op misbruik en ernstige complicaties voor de gezondheid.

Vergeleken met heroïne wordt Diproponylmorfine over het algemeen als krachtiger beschouwd, met een potentie die tot 10 keer hoger is dan die van morfine, de hoofdverbinding van heroïne. De potentie van beide drugs kan variëren, afhankelijk van zuiverheid, dosering en tolerantie en de manier van toediening. Onthoud dat zowel diproponylmorfine als heroïne zeer verslavende en gevaarlijke stoffen zijn die ernstige negatieve gevolgen kunnen hebben voor iemands lichamelijke en geestelijke gezondheid.
 

hockey34

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
21
Reaction score
1
Points
3

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
46
Points
3
Je hebt helemaal gelijk. Ik verwarde met DIHYDRODESOXYMORPHINE. Het is in ieder geval mijn fout. In het algemeen hangt de dosis opiaten af van de persoonlijke tolerantie en is het bijna onmogelijk om een dosis te kiezen uit de aanbevelingen. Je moet op zijn minst ongeveer weten wat je standaarddosis is voor andere opiaten zoals morfine of heroïne.
 

hockey34

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
21
Reaction score
1
Points
3
Kunt u ongeveer zeggen hoeveel keer krachtiger diproponylmorfine is dan heroïne?
 
Top