Green Orange Alcohol Cocaine Discussie: Alcohol en cocaïne

increasing and addition of the affects

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Alcohol en cocaïne

Alcohol werkt als een kalmerend middel dat de hersenactiviteit vermindert, terwijl cocaïne werkt als een stimulerend middel dat de activiteit versnelt. Wanneer deze twee stoffen worden gecombineerd, kan er een gevaarlijke interactie ontstaan die kan leiden tot een groot aantal negatieve bijwerkingen en gevaren voor de gezondheid.

Een van de grootste gevaren van het combineren van alcohol en cocaïne is het verhoogde risico op een overdosis. Alcohol kan de euforische effecten van cocaïne versterken, wat kan aanzetten tot overmatig gebruik van beide stoffen.

Tegelijkertijd worden de kalmerende effecten van alcohol afgezwakt door cocaïne, en rationele oordelen en subjectieve criteria voor het beoordelen van de toestand worden vertroebeld. Iemand kan veel meer consumeren dan hij zou moeten, terwijl hij ervan overtuigd blijft dat alles naar behoren verloopt.

Bovendien kan alcohol de absorptie van cocaïne in de bloedbaan verhogen, wat kan leiden tot een hogere concentratie van de drug in het lichaam. Dit kan leiden tot een verhoogd risico op toevallen en ernstige problemen met het hart: hartritmestoornissen en hoge bloeddruk.

Het resultaat van een vals gevoel van nuchterheid, verhoogde consumptie en verhoogde opneembaarheid kan ook uitdroging, extreme stoornissen en zelfs black-outs zijn.

Al deze factoren verhogen het risico op overdosering en noodsituaties aanzienlijk.

Een ander probleem in verband met deze combinatie is cocaethyleen. Alcohol wordt gemetaboliseerd in de lever. In de aanwezigheid van cocaïne kan transesterificatie optreden - wanneer de ethylgroep van ethanol wordt vervangen door de methylgroep van cocaïne. Het resultaat is cocaethyleen, een actief en giftig derivaat van beide stoffen.

Cocaethyleen heeft een sterk stimulerend en euforisch effect. Het lokt ook vaak agressief gedrag uit. Maar het meest onsmakelijke is dat het een verwoestend effect heeft op de lever, het hart en de bloedvaten en ook het risico op hartaanvallen aanzienlijk verhoogt.

Langdurig, regelmatig gebruik van deze combinatie kan leiden tot gecombineerde verslaving, schade aan het hart, de lever en de hersenen, en geestelijke gezondheidsproblemen zoals angst, depressie, paranoia en psychose.

Als je toch besluit om deze combinatie te gebruiken, raden we je aan om dit zo weinig mogelijk te doen en van tevoren grenzen te stellen aan de hoeveelheid en frequentie van het gebruik en je hieraan te houden tijdens het proces zelf.

Gezien het bovenstaande raden we aan deze combinatie met grote voorzichtigheid te behandelen.
 
Last edited by a moderator:

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
in mijn geval zijn lichtere dranken, bijvoorbeeld 5L bier, prima, geen probleem. maar bijvoorbeeld meer geconcentreerde alcohol, in sommige gevallen wodka, gin (0,5-1L), mijn persoonlijkheid verandert volledig. er waren twee gevallen, ik herinner me geen van beide. een grappig verhaal, een ander met mijn vriendin werd tragisch bijna toen ik 's avonds thuis kwam. Ik ging naar de dokter en die stelde vast dat het pathologische dronkenschap veroorzaakt.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Ik MOET eerst drinken om van cocaïne te houden na de eerste regel.... Maar het is ziek verslavend geen drankjes meer zonder cola dus gestopt met drinken en geen cocaïne meer. Maar als ik dat wel deed, was de kater het in mijn ogen niet waard.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
ALLE cokeheads die ik ken zijn ook zware drinkers, velen zijn alcoholisten. Als ze de drank zouden kunnen opgeven, zouden ze waarschijnlijk ook de coke kunnen laten staan.
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
De meesten die ik ken, komen veel sneller in de problemen dan degenen die van cocaïne genieten. Er zijn cocaïneverslaafden die dagelijks 0,5 gram gebruiken en een ''normaal'' leven leiden, maar er zijn ook mensen die wiet roken en in het weekend coke snuiven.
dus ik ken verschillende cokeverslaafden. maar ik weet dat stoppen moeilijk is voor iedereen, in ieder geval voor altijd.
 

MeCockStinks

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 3, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
de overblijfselen van deze combinatie zijn zo verdomde wreed
 
Top