Red Amphetamine Heroin Discussie: Amfetamine en heroïne

dangerous combination

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Amfetamine en heroïne
De combinatie van amfetamine en heroïne is een speciaal geval van een combinatie van een stimulerend en een depressief middel van het centrale zenuwstelsel. Dit is een van de combinaties die reële risico's voor de gezondheid en het leven met zich meebrengt, maar tegelijkertijd de risker een onvergetelijke ervaring belooft.

Dit soort combinaties heeft zijn eigen mythologie, zijn eigen helden en zijn eigen naam - speedball. De klassieke speedball is een combinatie van cocaïne en morfine, maar deze term kan ook worden gebruikt voor een combinatie van amfetamine en heroïne.

Combinaties van stimulerende en deprimerende middelen geven vaak sterkere effecten dan een van beide drugs wanneer ze alleen worden ingenomen vanwege de synergie van de drugs, en worden beschouwd als een bijzonder gevaarlijk mengsel dat gemakkelijk een hartaanval, ademhalingsstilstand en de dood kan veroorzaken.

De synergie van stoffen is een tweesnijdend mes. Aan de ene kant veroorzaakt het een sterke roes van genot en euforie, een optelsom van de effecten van twee stoffen, maar zonder een gevoel van angst, gevoelloosheid en andere subjectieve nadelen. En aan de andere kant levert het een groot gevaar op door kruisinteractie, wanneer het stimulerende effect van amfetamine ervoor zorgt dat het lichaam meer zuurstof gebruikt, waardoor het hogere doses opioïde kan innemen, terwijl het deprimerende effect van heroïne de ademhalingsfrequentie vertraagt.

Het grootste gevaar schuilt, zoals altijd, in individuele tolerantie, subjectieve gevoelens en het niet naleven van doseringen. De combinatie van deze stoffen kan het effect van elkaar tijdelijk verbergen. Iemand voelt zich niet gewoon goed, maar heel erg goed, en dit zet hem aan om de inzet te verhogen in een nieuwe ronde.

Zo'n scenario kan leiden tot ernstige complicaties van het cardiovasculaire systeem en het ademhalingssysteem. Door de typische negatieve bijwerkingen van de twee drugs te onderdrukken, kan de gebruiker ten onrechte geloven dat hij een hogere tolerantie heeft of dat hij minder bedwelmd is dan in werkelijkheid het geval is. Dit kan leiden tot een verkeerde inschatting van de dosis van één of beide drugs, wat zal leiden tot een fatale overdosis.

Bij de klassieke speedball zijn de risico's erg hoog door de zeer korte werkingsduur van cocaïne, de combinatie met amfetamine vermindert het gevaar enigszins - de effecten duren langer. Toch zijn de risico's voor de gezondheid, de ademhaling en het leven niet nul en doemen ze nog steeds op aan de horizon.

Maar zelfs als een persoon deze combinatie goed verdraagt, weet hoe en kan de dosering van stoffen controleren, altijd onthoudt dat sensaties kunnen bedriegen, eindigen de gevaren daar niet. Na verloop van tijd kan de combinatie van amfetamine en heroïne (speedball in de brede zin van het woord) een krachtige kruisafhankelijkheid creëren met ernstige ontwenningsverschijnselen, terugvallen en uiteindelijk een overdosis. Dit is een weg die maar één kant op leidt.

Voor degenen die toch van plan zijn om deze combinatie te proberen, kan ik een goede regel adviseren die geschikt is voor alle combinaties, vooral met levensgevaar.

Gebruik van elke stof de helft van de normale dosis.

Neem ook niet beide stoffen tegelijk. Hier komen we bij de kwestie van prioriteit, die heel individueel is. Uit de verzamelde informatie blijkt dat het volgende schema een goede ervaring kan geven: heroïne - 1-2 uur - amfetamine.

De beste manier van toediening blijft ook een open vraag, aangezien intraveneuze injecties grote risico's met zich meebrengen, maar ook de sterkste ervaringen geven, en snuiven iets meer veiligheid kan geven, maar het verbruik van stoffen verhoogt en de ervaring degradeert.
 
Last edited by a moderator:

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
41
Reaction score
6
Points
8
Welke combinatie moet worden gegeven aan mensen die verslaafd zijn aan heroïne voor amfetamineverslaving, zodat ze stoppen met heroïne en amfetamine gaan gebruiken?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Ik hoop dat ik je verkeerd begrepen heb. Vraag je wat er gegeven moet worden aan mensen met een opioïdenverslaving zodat ze een amfetamineverslaving ontwikkelen?
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
41
Reaction score
6
Points
8
Ik wil amfetamine kopen en verkopen, maar niemand hier heeft ooit amfetamine of cocaïne gebruikt. Ik wil weten of amfetamine werkt bij mensen die heroïne (Brown Sugar of Smack) gebruiken of niet.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Amfetaminen en opiaten werken op verschillende soorten receptoren en zetten verschillende processen in gang. Ze zullen werken, maar mensen zullen opiaten niet vergeten als ze er al aan verslaafd zijn. Uit ervaring weten we dat mensen die opiaten gebruiken en stimulerende middelen gaan gebruiken, het risico op fatale complicaties vergroten door deze middelen zoveel mogelijk te combineren. Ook is het risico op het ontwikkelen van een dubbele verslaving natuurlijk groot. Wat een slecht effect zal hebben op de lokale bevolking.
 
Last edited:
View previous replies…

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
41
Reaction score
6
Points
8
Dus moet ik overwegen om amfetamine te kopen of te maken of niet, want hier gebruiken mensen smack omdat er hier nooit stimulerende middelen worden gebruikt.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
De keuze is aan jou. Je kunt ervoor kiezen om een dienst aan te bieden die anders niet beschikbaar zou zijn, maar dat is geen garantie dat je klanten krijgt. Als mensen geen stimulerende middelen gebruiken, maar wel heroïne, betekent dat niet noodzakelijk dat ze stimulerende middelen zouden gebruiken als die beschikbaar waren. Misschien is er gewoon geen vraag naar. Als je geld wilt verdienen, waarom zoek je dan niet gewoon een baan? Misschien kun je beginnen met het spelen van videogames op twitch - dat lijkt tegenwoordig de manier te zijn waarop alle jongeren hun brood verdienen...
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Je moet deze vraag zelf beantwoorden. Ik stel voor dat je je houdt aan het onderwerp dat in deze sectie wordt beschreven - de combinatie van stoffen. Besteed aandacht aan de berichten van gebruikers met ervaring hieronder.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ja, het "gaat werken". Maar niet op de manier die jij denkt. Amfetaminen of cocaïne zullen een opiaatverslaving niet bevredigen. Opiaten versus cocaïne of amfetaminen zijn totaal verschillende dingen. De kans is groot dat ze de ene verslaving niet zullen vervangen door een andere. Ze zullen gewoon een andere verslaving toevoegen aan hun lijst met problemen. Je zult een opiaat moeten verstrekken om hun verslaving te bevredigen.
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Dus... wat, je gaat vraag creëren waar er helemaal geen is, twee keer? Deze stoffen hebben totaal verschillende groepen klanten. Eerlijk gezegd is wat je voorstelt vrij hopeloos. Ik denk dat je een heleboel mensen verslaafd kunt maken aan heroïne door ze er een heleboel van te geven en het dan aan ze te gaan verkopen, maar weet wel dat als er een hel is, je daar 100% naar toe zou gaan. :p Je kunt beter iets anders zoeken om te verkopen als je het mij vraagt. Psychedelica zijn meestal vrij veilig en worden steeds populairder en er zijn er best veel die de moeite waard zijn om te bekijken.

Ik heb deze combo jarenlang dagelijks gebruikt. De laatste paar jaar ben ik overgestapt van amfetamine naar meth en soms werd er oxy, morfine, fent of wat dan ook gebruikt in plaats van H, maar in wezen is het allemaal hetzelfde. Amfetaminen en opioïden hebben zeker synergie, maar als je een lage dosis van de een neemt en dan de ander toevoegt of als je een goede dosis van de een neemt en dan een kleine dosis van de ander toevoegt, kunnen ze elkaar versterken.
a
Het kan een gevaarlijke combinatie zijn om mee te knoeien als je niet weet wat je doet. Hoge doses stimulerende middelen kunnen je helpen meer opioïden te gebruiken zonder in slaap te vallen (niet erg consequent als je het mij vraagt), dus een overdosis wordt waarschijnlijker.

En natuurlijk zijn cocaïne en opioïden een veel gevaarlijkere combinatie. Dat heet speed balling.
 
Last edited:

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Toen SWIM een zware i.v.-gebruiker was en speedball (heroïne+crack) vele malen per dag injecteerde, elke dag weer, gedurende een flink aantal jaren, werd hij 's ochtends dopeziek wakker en als hij alleen heroïne bij zich had, zou hij het niet spuiten om beter te worden, zelfs niet als hij erg dopeziek was. Hij zou geld gaan verdienen, hosselen en alles doen wat nodig is totdat hij zijn tweede speedball-ingrediënt - crack - niet zou krijgen, zodat hij het kan mixen en pas dan in zijn aderen kan spuiten. Soms spoot hij alleen crack, maar nooit alleen heroïne. Het leek dan nutteloos en zonde van de dope.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Wat je beschrijft toont de alles verterende kracht van deze gevaarlijke combinatie, die gemakkelijk leidt tot een al even gevaarlijke combo-verslaving. Gezien het gevaar van de ingrediënten heeft iedereen die in staat was om dit deel van de weg te overwinnen recht op een tweede verjaardag.
 

Amphetfred24

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 8, 2024
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Als ik wakker werd en heroïne had, zou ik het moeten nemen om het zweet van mijn rug te krijgen. Dan zou ik me moeten haasten voor al het andere, Jezus, ik zou me echt niet ziek kunnen rondslepen.
(allemaal verleden tijd, heb die zorgen niet meer)
 

Amphetfred24

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 8, 2024
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
"Allesverslindende kracht" dat is een uitstekende manier om die combinatie (bruin/wit) te beschrijven.
Ik kende die allesverslindende kracht heel goed en ook de even verslindende verslaving die ermee gepaard ging.
Op een meer vrolijke noot heb ik bruin/meth I.V. geprobeerd.
Ik voelde alleen de meth.
 
Top