DMT en andere tryptamine synth vragen....please help...

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oké, ik heb dus twee syntheses van n,n-DMT en ook een ruw idee van een synthese voor DET.
Ik heb een paar vragen die echt beantwoord moeten worden. Ik ga niet de stappen opnoemen of iets dergelijks, alleen de grote lijnen van wat er gebeurt of hoe ze verschillen en waarom dat me verwart.
Ik heb de MHRB-extractie al vaak gedaan en daardoor raakte ik geïnteresseerd in organische chemie als hobby.
Ik ben me bewust van twee syntheses om tryptamine freebase om te zetten in n,n-DMT en mogelijk DET, met slechts een kleine aanpassing.
Oké, ik noem de twee verschillende methoden de hamiltons crazy three eye balaclava guy's synth of een Reddit synth.
Ik heb links naar beide op dit forum gezien, dus het is niet alsof ik met iets nieuws kom, maar ik maak me zorgen over de Hamilton's mad guys route omdat ik gemompel heb gehoord dat hij zei dat ze iets anders deden dan de synthese die hij geeft, maar eerlijk gezegd ziet het er prima uit voor mij - wat ik niet echt begrijp is dat hij aan het einde van Hamilton's video zegt - "nadat het rxn-mengsel heeft gezeten tot voltooiing, gebruik je PH-manipulatie anagolous to when you do it from plant matter.
Dus aangezien er STAB wordt gebruikt, ter plekke gemaakt vlak voordat de rxn wordt uitgevoerd, in plaats van standaard NaBH4, zou ik denken dat het al zuur is (omdat er ijsazijn wordt gebruikt om de STAB te maken), maar zo niet - moet ik dan letterlijk precies dezelfde dingen gebruiken voor de zuren en alkali's die je zou gebruiken in een MHRB-extractie (5% witte azijn + NaOH)?
Ten tweede, ik neem aan dat je het niet zou extraheren met behulp van naptha, omdat het een aardolieproduct van lage kwaliteit is, in tegenstelling tot iets als chloroform of DCM? Ik heb ook diethyl-ether, maar ik weet niet zeker of het de juiste polariteit heeft. Oh ja, nog een vraag over deze synthese is waarom ze PH manipulatie moeten gebruiken om de DMT uit deze RM te 'extraheren' en toch zeggen ze niet om dat te doen in de tweede synthese? - het lijkt alsof deze synthese het makkelijker maakt om te x'staliseren dan de tweede.
Ik heb DEFINITIEEL gehoord van mensen die kristalliseerden uit kokend hexaan, zoals wordt vermeld in de tweede synthese die ik vond.

Oké, dus voor deze - ja, ik weet dat het van Reddit komt en niet de beste bron is - zeg ik dat zoals de meeste dingen op Reddit realistisch zijn en waarschijnlijk werken, wat als je je in dit onderwerp verdiept sommige dingen lijken te zijn geschreven door mensen die het onderwerp echt begrijpen en anderen gewoon onzin schrijven. Deze lijkt in orde en verschilt niet ZO veel van de eerste, het moet allemaal worden uitgevoerd bij <= 0 graden c - hetzelfde als de andere.
Het gebruikt ook veel van dezelfde reagentia; tryptamine, formaldehyde en natriumborohydride zijn de drie standaardmoleculen die iv mensen heb zien gebruiken om tertiaire tryptamines te maken.
Het verschil is dat ik aanneem dat NaBH4 niet zo'n 'sterke' reductor is als STAB, omdat je twee aparte reducties moet doen en meer boro moet toevoegen om het van NMT naar DMT te brengen in de tweede synthese. Hij gebruikt ook geen PH-manipulatie om het te kristalliseren en in plaats daarvan reinigt hij het eerst als een olie en dan kristalliseert hij/zij van kokend hexaan.
Ik denk dat het moeilijk is voor mensen om mee te doen als ze geen van beide synths hebben gezien, dus hier is een link naar de Hamilton (ik ging naar instellingen in pootube en vertraagde het naar halve snelheid, geloof ik) Hamiltons manier.
Dan heb je een link nodig naar de tweede synthese en die staat hier: Mr Reddit's Way.
Ik hoop echt dat je me eerlijk gezegd kunt helpen, want ik ben een beetje verbijsterd....
Oh en ook - ik heb gezien dat als je de formaldehyde vervangt door aceetaldehyde dat het dan in wezen DET zou vormen... hoewel ik er vrij zeker van ben dat hij net schreef dat hij daarvoor NaBH4 moest gebruiken - hij gebruikt ook gewoon NaBH4 voor zijn 5-meo-DMT synthese, waardoor ik denk dat hij liever deze chemie gebruikt dan STAB, maar dan nog, de gekke chemicus zegt dat stab beter is voor carbonyls.
Ik heb helemaal geen tekort aan tryptamine, aangezien je bijna gedwongen bent om het massaal in China te kopen - of het zelf te decarboniseren uit tryptofaan, maar dat is een afschuwelijk rxn om te doen en het is beter om het in een inerte atmosfeer te doen of onder vacuüm om het kookpunt te verlagen. Hoe dan ook heb ik dat project opgegeven - het is geen ideale eerste rxn om te voltooien!
Wat ik leuk vind aan de tweede RXN-methode is dat het mijn ZEER beperkte voorraad DCE en ijsazijn niet opgebruikt. Het is duidelijk dat tryptamine als molecuul vrij zwaar is en daarom betekent het dat je uiteindelijk meer oplosmiddelen en zuren gebruikt - of ik denk dat ik moet zeggen dat het moeilijker te verkrijgen oplosmiddelen en zuren gebruikt dan de tweede methode.
Ik denk dat ik eerlijk gezegd van plan ben om eerst de tweede methode te proberen. Misschien ga ik wel terug naar rhodium om te kijken wat de synths daar zeggen, want ik heb daar al een tijdje niet meer gekeken - zeker niet sinds ik tryptamine heb gehad.

Als iemand letterlijk ELKE van deze vragen kan ophelderen, zou ik ongelooflijk dankbaar zijn. Ik wacht tot ik morgen betaald krijg om meer watervrije methanol te kunnen kopen en zal waarschijnlijk wat droog ijs kopen (ik heb genoeg aceton) wat het lekker koud moet houden.

Het lijkt me logisch dat je de PH verandert om het product te manipuleren, het een beetje schoonmaakt en het laat x'staliseren. Dan re-x....en waarschijnlijk weer re-x gezien het feit dat ik waarschijnlijk ofwel onderhuidse injecties zal doen of als ik een infuusmachine / medicinale infusiemachine kan krijgen, kan ik op de golven meeliften en het DMT-landschap een beetje beter verkennen en me misschien een beetje meer kunnen herinneren....

Ook weet ik dat er veel in deze post staat - als je deze RXN persoonlijk hebt uitgevoerd, kun je dan misschien meeschrijven en me laten weten welke methode je hebt gebruikt? Ik ben er niet op uit om de melkkoe uit te melken - dit is letterlijk om te leren en misschien ook voor persoonlijk gebruik. Ik hoorde gisteren op Hamiltons podcast dat er een bedrijf in Spanje is dat het alkaloïdegehalte van organisch materiaal kan testen en GCMS kan doen op elk monster dat je instuurt....pretty exciting stuff - waarschijnlijk WAY buiten mijn budget, maar we zullen zien!
Het is grappig dat tryptamine naar DMT ruikt . Dat soort plasticachtige geur - ik wil echter niet weten of het hetzelfde smaakt als je het inhaleert!!!
Even serieus - hoewel ik het misschien niet professioneel laat testen, zal ik TLC doen om ervoor te zorgen dat de RXN compleet is - het probleem is dat mijn glasplaten GROOT zijn. Zou ik een glassnijder kunnen halen en de met siliconen bespoten platen van 20cmx10cm naar 10cmx5cm kunnen snijden? Dan zou ik 5 veel kleinere platen hebben die daadwerkelijk in een bekerglas passen dat ik bezit, in plaats van dat ik een enorm bekerglas moet kopen om TLC te kunnen doen...
Toen ik naar Hamiltons 5-meo-DMT synthese keek die hij in Mexico deed, zag ik dat hij papieren TLC gebruikte om dezelfde reden en zijn stukjes papier zijn ongeveer even groot als de stukjes die ik zou snijden en het glas eraf zou slaan. Ik vraag me gewoon af hoe hij ermee wegkomt om papier te gebruiken voor TLC, terwijl iedereen die ik heb gesproken zegt dat je glazen platen moet gebruiken die bespoten zijn met siliconen - ik heb gewoon niet naar de grootte gekeken! Ik heb een blacklight voor het genoemde gebruik, maar als ik weg kan komen met het gebruik van een soort papieren TLC zal dat makkelijker zijn.
Alvast bedankt - sorry dat deze post een beetje een chaos is!
Ik hoop dat jullie in ieder geval met iets kunnen helpen!
RR
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Sorry, nog één ding, ik heb een heleboel van dat spul (tryptamine) dat het financieel zinvol maakte om te kopen - aangezien de meeste plaatsen die minder verkochten een vergelijkbare prijs hadden.
Ik ben ook een fervent fotograaf/cinematograaf en daarom wil ik, zodra ik de synthese goed heb, graag video's maken van de DMT en ook van de DET-synthese, als dat mensen in de toekomst zou helpen.
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
"Mr. Reddit", is zij, Norolinda. Doe het gewoon precies zoals zij het deed en je zult slagen. Misschien kun je korter wachten tussen de toevoegingen, en meteen herhalen als de temperatuur voldoende gedaald is. Ik weet niet hoe laag genoeg is. 0C of iets eronder zou goed moeten zijn, je kunt -5C of -10C proberen en je opbrengst rapporteren. Je kunt ook 6 of 8 toevoegingen doen in plaats van 4, maar met kleinere hoeveelheden, dus hetzelfde totaal maar in meer delen. Maar zelfs als je niets verandert, is het een goede procedure.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dat is geweldig! Eindelijk iemand die de synth uit de eerste hand heeft gedaan!
Het is ofwel moeilijk voor mij om specifieke info te vinden omdat het de manier is waarop ze hun brood verdienen en dus volledig tegen de geest van de chemie ingaan, op hun kennis zitten en die alleen willen afstaan voor geld of als je ze ECHT kent.
Mag ik vragen waar mensen over het algemeen hun syntheses vinden , want schandalig genoeg komt het meestal neer op (tenzij het ergens op deze website staat) YouTube, patenten of gewoon zoeken en rommelen op google.... meestal zonder veel succes. Oh of Reddit! Ik probeer wel te kijken of meerdere mensen dezelfde methode gebruiken (op YouTube controleer ik bijvoorbeeld of een paar mensen hetzelfde doen - onlangs moest ik natriumethylsulfaat maken en er stond een geweldige video op, maar ik moest gewoon drie keer controleren of meerdere mensen het gebruiken.
Cool, oké, ik bereken mijn hoeveelheden (in g) van de genoemde DMT-synthese en ga aan de slag... Ik moet het waterbad vervangen door een gloeikousje (het is er een met een PTFE-beschermde temperatuursonde) en de rotovap door destillatie - waarschijnlijk onder zoveel mogelijk vacuüm als ik kan halen uit een aspirator die ik ga kopen. Oh en droogijs en hexaan - ik hoop dat hexaan hier relatief makkelijk te koop is.
Ik neem aan dat dit goed is, alleen meer werk? Ik bedoel, ik denk dat ik een waterbad zou kunnen maken, maar het zou gewoon een pot water op de kookplaat zijn lol dit antwoord is veel te lang sorry! Ik zal mijn bevindingen rapporteren, ongetwijfeld zal ik het een keer of twee verkloten maar hopelijk niet - ik zit midden in het opschrijven en mijn aantekeningen maken, het schrijven vereenvoudigen en zoveel mogelijk in stappen zetten. Ik ben blij dat het werkt - heb je ooit de eerste methode geprobeerd?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oh oké, ik heb net een waterbad gekocht omdat het supergoedkoop was uit China. Het betekent gewoon dat ik het erin kan doen en vergeten - yup, ik ben lui!
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Nee, ik heb de STAB-route nog niet geprobeerd, omdat die naar verluidt niet werkt met mexamine.

Sommige mensen geven de voorkeur aan cyanoborohydride, zoals deze man: https: //www.thevespiary.org/talk/index.php?topic=15189

Hier is de beste DMT discussie op The Vespiary: https://www.thevespiary.org/talk/index.php?topic=16470.0

Hier zijn de details van de Hamilton Synthese: https://1lib.sk/book/18611424/2746f...lic-toad-of-the-sonoran-desert-synthesis.html

Er is ook wat tryptaminechemie op de Russische website Hyperlab.

Je hebt geen rotovap nodig, eenvoudige destillatie is genoeg. Je hebt geen vacuüm nodig. Je hebt geen droogijs nodig, gewoon gemalen ijs en zout water erover druppelen is voldoende. Je hebt geen hexaan nodig, eigenlijk wil je geen hexaan, het is neurotoxisch op een manier die bijvoorbeeld heptaan niet is. Je kunt heptaan, hexaan of een mix ervan in elke verhouding gebruiken. Eventueel met toevoeging van diethylether, 1:9.

Ik wil je graag verder helpen, maar je schrijft veel en ik weet niet precies wat je vraagt.

Wat voor waterbad heb je gekocht en waarom?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oh dat is prima, ik heb toch al diethyl-ether dus dat is geweldig, ik heb gewacht op een toepassing ervoor lol
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Gewoon een eenvoudig waterbad met timer en verwarmde PID. Het kostte $40 dus ik dacht waarom niet - het is hier niet per se voor bedoeld. Ik zal het een paar keer geprobeerd hebben tegen de tijd dat het arriveert, daar ben ik me van bewust. Ik heb ook een vacuümafzuiger gekocht en nog wat boro-roerstaafjes - ik klink altijd zo onprofessioneel omdat ik niet meer weet hoe simpele dingen heten. Eerder had ik een blinde vlek in mijn hoofd toen ik een beker nodig had en bleef zoeken naar verschillende kolven! Het duurde een eeuwigheid voordat ik doorhad dat het natuurlijk een beker was. Ik krijg gewoon gedachtenblanco's omdat ik afkick van een twintig jaar durende benzo gewoonte. Dus mijn hoofd is naar de klote en de hele reden waarom ik vertrouwen had om aan deze ZEER dure onderneming te beginnen, is dat ik niet alleen DMT wil maken. Eigenlijk wil ik me richten op fenethylamines, maar op dit moment heb ik geen link voor de nitromethaan en nitromethaan die ik nodig heb.
Kan de eerste worden gescheiden van die RC-brandstof? Sommige mensen zeggen van wel, anderen van niet.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dit nu herlezen is heel interessant.
Dus ik heb de synth geprobeerd. Ik eindigde in principe met een donkergele/achtige olie en ik vind het erg moeilijk om te re-xen met kokend heptaan - het mengt gewoon niet.
Ik heb het gisteren gedaan - hoewel ik moet toegeven dat de olie die ik overhield aan de synthese een week of zo heeft gelegen omdat ik geen heptaan had en het langer duurde dan verwacht om te komen.

Heb je enig advies voor de laatste re-x?

Ik heb een freeze precip geprobeerd omdat er niet echt in stond hoe je moet re-xen vanuit heptaan en ik merkte dat het troebel werd als je het opnam met een koude pipet.
Ik kreeg beschamend weinig kristallen maar het deed me echt denken aan de vele extracties die ik heb gedaan van MHRB.
Ik zal proberen wat diethyl-ether toe te voegen en kijken of ik betere resultaten krijg en zo niet, dan zal ik het heptaan moeten evapteren.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Het is mogelijk dat ik het te warm heb laten worden omdat ik dom genoeg alle formaldehyde (voor elke toevoeging) in één keer heb toegevoegd en om eerlijk te zijn had ik de toevoeging van het NaBH4 ook kunnen vertragen.
Ik denk dat ik de synthese opnieuw ga proberen nu ik alles heb (vervelend genoeg behalve een vacuüm-dessicator)
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Het wordt niet te warm door de toevoeging van formaldehyde. De fout is eerder gemaakt, het is gewoon dat je niet koel genoeg bent begonnen. Zorg er dan ook voor dat je borohydride goed mengt en toevoegt, zodat je poeder van borohydride toevoegt en geen grote klonten/stenen. Leg het op papier op iets en spatel het met een spatel zodat er alleen poeder in gaat en het mengen sterk is. De enige fout is dat het niet koud genoeg is voordat je formaldehyde toevoegt. -20C aanbevolen. -10C tot -5C is nog steeds goed als de hoeveelheden niet groot zijn. 50% opbrengst gegarandeerd, zelfs met een slechte bewerking. Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk methanol verdampt voordat je met de bewerking begint. Ik begin ook te denken dat ethylacetaat beter is voor het opwerken dan DCM.
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Geeloranje-roodachtige olie is goed. Ja, deze troep is moeilijk op te lossen, gebruik meer heptaan en koel het dan af, verdampen is niet nodig.
Het is geen probleem om alle formaldehyde in één keer toe te voegen. Doe het gewoon nog een keer, extraheer meteen met meer heptaan en je bent goed denk ik.
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Want wat heb je uit het reactiemengsel geëxtraheerd? DCM? Chloroform? Ethylacetaat?
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Van DCM wordt de olie na destillatie een beetje Oranje.
 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
Is er al iemand klaar om een video te maken?
 

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 28, 2024
Messages
13
Reaction score
10
Points
3
synthese van https://www.thevespiary.org/talk/index.php?topic=15189.new#new

Hé jongens, een paar mensen waren nieuwsgierig naar hoe RP zijn synthetische DMT maakte, dus hier is het. Veel plezier!

Dit is voor een reactie van 50 g, schaal indien nodig.

1) Los 50 g tryptamine op in ongeveer 1 liter methanol in een rondbodemkolf van 2 liter en roer tot het materiaal is opgelost. Je kunt een bovengrondse roerder of een roerplaat/roerstaaf gebruiken. Bovenroerder is een betere optie, maar roerplaat met roerstaaf werkt prima. Het kan nodig zijn om een tijdje te sonificeren of te roeren, afhankelijk van hoe fijn het poeder van je tryptamine is.
2) Plaats de trechter bovenop de rondbodemkolf van 2 liter en voeg langzaam en al roerend 42 g natriumcyanoborohydride toe met een spatel.
3) Plaats de rondbodemkolf in een geconcentreerd zout/ijswaterbad met veel ijs (je wilt absoluut niet dat het ijs voortijdig smelt).
4) Voeg langzaam 90 ml ijsazijn toe. Voeg langzaam handmatig toe of plaats een vultrechter/scheidingstrechter erboven (met een ringklem of een ander MacGyver-apparaat) om toe te voegen. Het toevoegen zou ongeveer 10 minuten moeten duren.
5) Voeg nu, terwijl je ervoor zorgt dat alles in oplossing is en de oplossing koud is en roer heel goed (je wilt geen hete plekken), 65 ml methanol toe aan 65 ml 37% formaldehyde, meng en voeg dan druppelsgewijs toe aan de roerende oplossing. Zorg ervoor dat je langzaam en langzaam gaat. De toevoeging moet minimaal een uur duren. Dit moet zeker worden gedaan met een toevoertrechter of sep. trechter. Ze zijn goedkoop en de moeite waard.
a. Dit is de stap waarbij onzuiverheden tevoorschijn komen als de dingen niet gekoeld en gecontroleerd worden.
6) Houd tijdens het toevoegen van formaldehyde het ijsbad in de gaten en als het meer water begint te worden en minder ijs (met een behoorlijke marge), vervang het dan en maak het opnieuw. Het is handig om een 4 liter fles verzadigde NaCl-oplossing (water+zout tot er onopgelost zout op de bodem ligt) bij de hand te hebben. Koop een paar van die grote Morton zout dingen bij je plaatselijke supermarkt voor $1 per stuk.
7) Als alle formaldehyde is toegevoegd, blijf dan nog 1 uur roeren op het ijsbad en laat de reactie dan opwarmen tot kamertemperatuur.
8)
Roer 5 uur bij kamertemperatuur.
9) De reactie is nu klaar, nu is het tijd voor de bewerking.
10) Verdamp ongeveer 600-800 ml methanol met behulp van een rotovap of een MacGyver-achtige verdampingsopstelling (moet onder vacuüm, bij 40C of minder, roteren is leuk). Je moet een gevoel krijgen voor deze stap, want je wilt niet dat alles neerslaat bij het toevoegen van de base, anders raakt de kraan van de scheitrechter verstopt.
11)Maak wat 50% kaliumcarbonaatoplossing (in water) en koel het op een ijsbad. Voeg het langzaam toe aan de oplossing in een scheitrechter (2 L sep. trechter). Waarschijnlijk ongeveer 200-400 mL. Voeg 200-300 mL chloroform toe (je kunt ook dichloormethaan gebruiken, maar dan riskeer je wat cyclisatie). Gebruik pH-papier om te controleren of de oplossing basisch is. Als de oplossing nog steeds zuur of neutraal is, voeg dan meer kaliumcarbonaatoplossing toe.
12)Schud, maar pas op voor gasvorming, zorg ervoor dat je de scheitrechter afzuigt door te ontluchten. Voeg wat conc. zout water (50 ml) toe om de scheiding te versnellen.
13)Bewaar de onderste laag van de organische laag, chloroform (product), extraheer dan het waterige (bovenste laag) opnieuw met nog eens 200-300 mL chloroform. Voeg toe aan het andere chloroformgedeelte en bewaar opzij.
14)Herhaal dit nogmaals, voor een totaal van ongeveer 1 liter chloroformextract.
15) Combineer chloroformextracten en was eenmaal met 200 mL geconcentreerd kaliumcarbonaat (gekoeld op een ijsbad voor toevoeging).
16) Was nu het chloroformextract 3x met geconcentreerd zoutwater.
17) Damp chloroform in tot er niets meer verdampt. Verwarm het waterbad tot ongeveer 60 of 70 zodra er bijna geen chloroform meer uit komt en laat het een uur of twee op vol vacuüm staan.
18) Haal de rondbodemkolf uit de rotovap en laat afkoelen tot kamertemperatuur.
19) Een leuk ding bij deze stap is dat je de licht amberkleurige olie ongeveer 2-5 minuten kunt roeren en dan wordt het ineens een vaste stof. Als je het met rust laat zal het langzaam uit zichzelf kristalliseren, maar het is leuk om het een duwtje te geven en te zien hoe alles meteen kristalliseert.
20)Zuivering: Er zijn een paar manieren om materiaal verder te zuiveren, ofwel door herkristallisatie of kolomchromatografie, of beide. Als je toegang hebt tot een HPLC, controleer dan je materiaal op zuiverheid en beslis wat je hier wilt doen.
21)Dat is het mensen. Ga het halen!


Als je het eenmaal onder de knie hebt, kun je de hele reactie van ruw tot product in ongeveer 8 uur doen, met 5 uur uitvaltijd. Als je een HPLC hebt, zelfs nog sneller, omdat je de voortgang kunt controleren...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oké, ik ben terug jongens. Mijn excuses voor het verdwijnen. Iedereen die wel eens met me heeft gesproken, weet dat ik door een ZEVENDE terugtrekking ga!!!
Oké, ik heb dus geraden dat de uiteindelijke gele olie goed is en het is me een keer gelukt om er kristallen uit te laten vriezen en ik heb zelfs de gerexeerde heldere olie die ik uiteindelijk op de bodem had gedroogd in een vacuümexsiccator een keer gedroogd EN het is ACTIEF! Haha
Ik was vergeten hoe intens DMT kan zijn! Ik hou ervan!
Hoe dan ook dat gezegd hebbende - het gaat van een bleke heldere olie naar wit naar geel en nu is het als een rode kleur of in ieder geval delen ervan. Het is heel vreemd.
Ik zal het waarschijnlijk opnieuw testen met iets anders, misschien eenvoudige ethanol? Of zelfs proberen het gewoon te wassen met koud oplosmiddel?
Het punt is, als ik opnieuw heb geëxxporteerd met heptaan, zal dezelfde troep er dan nog steeds in zitten?
Daarom denk ik aan alcohol...
Of gewoon een goede spray met koude heptaan?
Ik heb het gevoel dat het ZO HARD was om stevig te worden, daar wil ik niet mee knoeien!!!

Ik denk dat een A/B en defat misschien nodig is.
Ik heb het een keer geprobeerd met 7% azijnzuur met hexaan als defat, maar het defat leek niet veel te doen.

Ik volg momenteel een vernuftige reductieve aminering voor MiPT met aceton en formaldehyde en dan reduceren met NaBH4 zoals bij de DMT synthese en het is behoorlijk vernuftig hoe ze de opwerking doen, ze zouten het direct uit een laatste acetonextractie na defateren met xyleen.
Ik denk dat ik misschien gewoon het verkeerde ontvettingsmiddel heb gekozen ....

Ik zal er wel achter komen en ik leer enorm veel!!!
Ik raak een beetje afgeleid door het kopen van een 40% mix van nitromethaan en DCM zodat het kan worden gescheiden voor gebruik als beide voor verschillende doeleinden.
Ik kan geen 100% nitromethaan vinden waar ik woon en om het naar hier te verschepen, kan het niet meer dan 40% nitromethaan zijn, maar ik KAN het oplosmiddel waarin het is opgelost controleren en het is volkomen logisch om DCM te gebruiken!
Ik weet dat ik meer nodig zal hebben dan ik nu heb besteld, maar ik weet tenminste dat het alleen DCM en nitromethaan is. Ik heb geprobeerd die rode nitrobrandstof te scheiden en eugh. Het stinkt en het scheidt niet goed.
Je krijgt HEEL VEEL 9% nitro/methanol maar nauwelijks of geen nitro maar gelukkig heb ik in ieder geval een iets betere optie gevonden!
Ik eindigde met wat 2,5-dimethoxybenzaldehyde dus ja. Dat wil ik niet verspillen!

Ik dank jullie voor alle opmerkingen - ik kom er wel. Ik weet dat ik nu geen rotatieverdamper nodig heb, maar DAM zou mooi zijn!!!

Mag ik vragen of iemand een membraanpomp heeft voor een rotovap? Hoe luidruchtig zijn ze in vergelijking met een eentraps schottenpomp?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oh en ik heb ervaring met het maken van films....

Ik wil het wel doen, maar tegelijkertijd - ik wil dat het goed is....het spul dat ik heb zoals ik zei heeft allemaal rode stukjes erin omdat het ouder is geworden (in dagen niet weken), ik wil ook dat het toegankelijk is - dus geen rotovap of iets om te kristalliseren bij kamertemperatuur...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
In termen van deze synthese, gezien het feit dat stukjes van het product rood worden, zou het dan niet zinvol zijn om in plaats van meteen een KOH-oplossing toe te voegen, het toe te voegen aan een 5-7% azijnzuuroplossing - de DMT te protoneren, het dan te ontvetten met, wat dan ook werkt, mogelijk xyleen (hexaan werkte niet bij mij) en dat dan af te scheiden en DAN naar de basis te gaan en te extraheren met de DCM?
Dan een re-x doen met heptaan? Dan uiteindelijk de vriezer in, aangezien ik niet lang onderdruk kan uitoefenen omdat het lawaaierig is!

De olie die ik uiteindelijk overhoud na de re-x is echt vervelend en vormt het grootste deel van het product.

Ofwel het bovenstaande - OF ik denk dat ik DAT zou kunnen re-xen met iets anders zoals alcohol? Ik weet het niet, het lijkt er gewoon op dat er niet veel wordt gedaan in de 'workup' om zich te ontdoen van de troep die mijn DMT dagenlang rood kleurt en er verdomme eeuwen over doet om een goedje te stollen dat niet wil 'zetten' - er moet een makkelijkere manier zijn lol

Nu ben ik geen chemicus maar ik doe wat eenvoudige principes lol

Ik heb ook een heleboel tryptamine om te verbranden of te laten slagen, maar geen grotere experimenten totdat ik het nu kleinschalig kan regelen. Het is zinloos... ik moet uitzoeken hoeveel heptaan mensen precies bedoelen als ze zeggen VEEL. Ik gebruik waarschijnlijk 20-40x zoveel heptaan als er olie is om te re-xen.

Het is me ook niet duidelijk of ik de olie samen met het heptaan vanuit de kou opwarm of dat ik het kokende heptaan op de olie gooi en dan begin te verwarmen en te roeren in een apart bekerglas?
 

mescalito10

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 8, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Wat is vet? Er is geen vet, omdat het geen plantenextractie is. Of je doet de reactie in een vieze pan met nog wat bakolie?

Je zegt dat het rood wordt, dat is normaal als je het in de open lucht laat staan.

Je extraheert met DCM en vervolgens verdamp je de DCM zoveel mogelijk. Vervolgens voeg je aan diezelfde erlenmeyer een flinke hoeveelheid nafta/heptaan toe, alles onder roeren, zowel DCM verdampen als nu je herkristallisatievloeistof toevoegen.

Nu zit er wat prut in je hete nafta dat niet wil oplossen, je filtert die troep of je giet de nafta er voorzichtig uit, zodat je deze prut niet samen met de vloeistof giet.

Nadat je dit spul hebt afgezogen en in een glas hebt gedaan, waarna alle substantie is bevroren en er wat gele of witte olie op de bodem ligt, kun je een hack gebruiken. Giet de gebruikte nafta uit in een schone fles. Neem je schaaltje, zonder nafta nu, en laat het een beetje drogen. Schraap het uit en doe alles in een nieuw bekerglas, verwarm dat bekerglas al roerend tot je begint te ruiken naar dmt, het grootste deel van het overgebleven oplosmiddel zal in die korte tijd verdampen. Deze hete DMT-vloeistof kun je in nog een glazen pot gieten, als het afkoelt zal het veranderen in witte tot lichtgele was, je kunt het na het afkoelen afschrapen en er een fijn poeder van maken met een scherp mes.

Verpak het poeder in een luchtdichte zak, zodat het niet rood wordt.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oké, ja, dat klinkt allemaal logisch.
Ik bedoel, ik heb wel eens gehoord dat ze het hadden over defateren in de workup van deze reactie - ik vond het wel vreemd, maar tegelijkertijd weet Hamilton over het algemeen waar hij het over heeft - net als zijn gasten.
Het is vreemd - misschien bedoelde hij (de autodidactische chemicus die werd geïnterviewd) niet defateren en had hij de term verkeerd (het was een autodidactische chemicus, maar ik heb de syntheses opgezocht waar hij het over had en hij was geen leugenaar).

Hoe dan ook, dat is een behoorlijk geniale hack waar ik niet aan gedacht zou hebben! Dus is deze heldere olie die ik op de bodem overhoud gewoon DMT met sporen heptaan die ik er niet uit krijg?

Ik realiseerde me ook - waarom doe ik dit in zo'n enorm grote RB met veel ruimte voor lucht?...niet ideaal, realiseer ik me.

Ik heb me ook NIET gerealiseerd dat het constant geroerd moet worden vanaf het moment dat je de gele 'smurrie' met DCM extraheert - dat kan van invloed zijn geweest.

En nog 1 ding - ik ben echt blij dat je naptha/heptaan zei, want heptaan is vrij duur in dit land (ik weet niet of dat komt omdat ik alleen n-heptaan kon vinden of dat dat geen verschil maakt), maar ik heb heel veel verse, gedroogde naptha. Ik begrijp dat dat niet hetzelfde is - vergis je niet, maar het is wel geruststellend om te weten dat ik dat in geval van nood nog kan gebruiken.

Oké, veel om aan te werken dus! Bedankt voor de tips, echt waar.

De MiPT-synthese was een mislukking - nou ja, beter gezegd, de workup was een mislukking, maar ik heb het domweg 's avonds laat geprobeerd terwijl ik niet echt helder nadacht, maar tegelijkertijd wist dat ik vandaag een loodgieter op bezoek had haha
Laten we het bij één ding tegelijk houden!

Heeft IEDEREEN te maken met dit soort stomme scenario's? Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mij en mijn slechte planning en verknipte levenmanagement....
Begrijp me niet verkeerd, ik zou IEDEREEN NOOIT een stuk glaswerk of iets anders laten zien dat ik niet bij mijn schilderspullen kan zetten, het is gewoon het constante weggooien, opbergen, weggooien etc etc - ik verhuis binnenkort naar een groter huis, dus misschien heb ik wel ruimte voor een perma-lab!
Hoe dan ook, gewoon een kijkje in de gekte van mijn leven! Dit is waarom ik DMT en andere psychedelica nodig heb, want elke andere keer dat ik ze van tafel heb gehaald, terwijl de benzodiazepinen en opiaten al van tafel waren, werkt het gewoon niet voor mij.

Ik heb de meest heftige ontwenningsverschijnselen gehad toen ik van de benzo's afkwam en het deel van die reis waarin ik psychedelica gebruikte en het deel waarin ik dat niet deed, was heel anders. Het gaat meer om het gevoel dat het mijn hersenen op de een of andere manier reset - vooral langere trips lijken veel langer na te werken, maar er is iets met DMT en de werelden waar het me naartoe brengt...

Ik heb waarschijnlijk nog zo'n 450 gram tryptamine over en ik zal op een veel kleinere schaal werken totdat ik het beter kan uitzoeken...dus genoeg tijd voor verbetering! lol

Ik wilde jullie eigenlijk iets vragen over wanneer je n,n-DMT gebruikt. Iemand zei tegen me oh ik vind het niet zo geweldig om het te roken en beschreef dat hij met zijn ogen open zat.
Telkens als ik DMT rook, waren de slechte trips wanneer ik vergat mijn ogen te sluiten en ik gewoon niets kon zien of ik dacht dat ik mijn handen in wortels zag veranderen en het was heel verwarrend, maar ik merkte dat zodra ik mijn ogen sloot, het veel minder verwarrend en eng was - bij gebrek aan een beter woord. Ik was gewoon benieuwd naar jullie ervaringen!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Ik realiseer me net dat ik had moeten zeggen dat ik niet weet hoe DMT ruikt ha
🤥
Eigenlijk was dat iets wat me als eerste opviel aan tryptamine - het is een soortgelijke plasticachtige geur.
Ruikt en smaakt 5-meo-t of 5-meo-DMT ook naar stront? Ik heb 5-MEO-DMT gerookt toen mijn eerste RC-verkoper (die eigenlijk alleen maar shulgins producten verkocht) uit Canada kwam, maar dat was waarschijnlijk in 2005 of zo? Ik kan het me niet echt herinneren - ik kan me niet herinneren dat het er zo visueel uitzag als DMT, dat is 100% zeker. Dit was voordat ik wist dat je het gewoon kon extraheren. lol
 
Top