DMT - Experiment thuis

DayDrinker

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2022
Messages
2
Reaction score
8
Points
3
Ik hoop dat ik dit hier mag posten, maar ik wil graag mijn ervaringen delen met DMT als alternatief voor traditionele geneeskunde. 😊Ik weet al vele jaren over DMT, maar heb nooit echt de mogelijkheden ervan onderzocht, recreatief of anderszins. Door een reeks ongelukkige gebeurtenissen ben ik het echter gaan onderzoeken.
Om te beginnen wil ik zeggen dat mijn vrouw extreme gezondheidsproblemen had met fibromyalgie, reumatoïde artritis en een reeks kleine beroertes. Onnodig te zeggen dat haar levenskwaliteit er enorm onder heeft geleden. Het lijkt wel of ze bij elke neuroloog in het oosten van de VS is geweest, maar ze kreeg altijd hetzelfde antwoord: behandel de symptomen en maak je geen zorgen over de oorzaak. Dit is al 12 jaar aan de gang. Het is pijnlijk om te zien.
Laten we zeggen dat mijn eigen moeder vijf jaar geleden de diagnose dimensia/Alzheimer kreeg. Ze is bij de beste artsen geweest die er te krijgen zijn, maar in die periode is haar toestand zo ver gevorderd dat ze zich niets meer kan herinneren van directe gebeurtenissen en zich niets meer kan herinneren van mensen of plaatsen van voor 1980. Die datum verwijderde zich steeds verder van de huidige tijd. De vooruitzichten zijn op zijn zachtst gezegd niet goed.
Laten we zeggen dat wij als gezin in de medische wereld werken en gezamenlijk een veel beter begrip hebben van medische processen dan de meesten. We besloten (broers en zussen) om een alternatieve oplossing voor moeder en vrouw te onderzoeken en af te leiden. Het leidde ons naar DMT en we besloten verder te gaan met het maken en zuiveren van een behandeling voor beiden. Echtgenote stemde ermee in om deel te nemen en moeder werd herhaaldelijk op de hoogte gebracht en we ontwikkelden een plan.
Behandelplan voor echtgenote - Documenteer de huidige symptomen en stel een basislijn vast gebaseerd op pijnniveau, gemak van mobiliteit, verlies van gevoel in rechterhand, wang en andere gebieden aan de rechterkant bevestigd en wekelijks gedocumenteerd door middel van de pin methode, maak een berekening van medicatie (mg) van elk medicijn dat momenteel wordt voorgeschreven, en dieet. Houd de informatie dagelijks bij en maak een record in excel om de gegevens in kaart te brengen. Verzamelen gedurende twee maanden voorafgaand aan de toediening van DMT.
Tijdens de verzamelperiode werden voorraden aangeschaft, waaronder 10 kg mimosa hostilis en 2 kg Phalaris arundinacea, verkregen van lokale bronnen in de open lucht. Bij de extractie werden meerdere oplosmiddelen gebruikt, waaronder nafta, tolueen, aceton, methanol, xyleen, mek en stoddardolie, allemaal zo droog mogelijk. Er werden ook meerdere zuur/base combinaties gebruikt. Er werden ook zuiveringsmethoden gebruikt.
Op dit punt, voordat ik verder ga, wil ik admin toestemming vragen om verder te gaan met deze post.
 

Albert Hofmann

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 2, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
Hoewel je misschien nog steeds de goedkeuring van de beheerder moet krijgen, zou ik graag de rest horen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, het is een zeer interessant experiment, ons team zal uw verhaal waarderen vanwege het belang van de wetenschappelijke component.
 
Last edited by a moderator:

Bimbone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Gaaf experiment! Ik weet zeker dat je iets zult vinden om je later mee te vermaken.
 

thegentleman_007

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 5, 2022
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Is hier al een vervolg op gekomen? heel interessant
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Helaas geen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Waarschijnlijk heeft hij persoonlijke redenen om dit niet te doen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Zeer interessante en moedige gedachten.

Als je ooit terugkomt, zou ik graag een vervolg op deze post zien. Ik wens je familie het allerbeste :)
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Ik werk momenteel ook met een team in Zuid-Afrika en we zijn ook op een vergelijkbaar pad, zelfs het testen van traditionele remedies voor infecties en ziekten zoals HIV, maar helaas denk ik niet dat het ethisch is om onze lopende resultaten op dit platform te bespreken.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Hebben jullie wegen om MDMA aan Namibië te kunnen leveren?
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Mijn vrouw lijdt aan depressie.
We zijn begonnen met een programma van verschillende psychedelica om te proberen dat te verhelpen, omdat de depressie ook leidde tot cocaïne- en alcoholverslaving.
1 trip van 250 µg in onze kamer na ongeveer een week over de drugsverslaving te hebben gepraat, en ze is al een paar maanden van de cocaïne af. Ze neemt elke derde dag een microdosis LSD, ongeveer 20 µg in de ochtend.

Daarna probeerden we psilocybine microdoseringen zonder merkbare "extra" effecten.

We begonnen toen met een programma van 20 mg geïnsuffleerde MDMA per dag om 16:30 uur (een half uur voordat ze normaal zou beginnen met het aanvallen van flessen wijn) en dat hebben we twee weken volgehouden. Ze drinkt nu ongeveer om de dag, meestal niet meer dan 1 glas wijn (dat is minder dan 2 flessen per dag).

Vier weken geleden had ze een lichte NN DMT vape sessie, ze had alcohol gedronken (2 glazen wijn) en was angstig omdat ze depressief was. Ze nam een enkele inhalatie van de DMT vape en was buiten westen voor ~12 minuten met haar ogen open. Toen ze bijkwam, was ze getraumatiseerd. Ze huilde ongeveer 4 uur en vertelde me hoe erg ze zichzelf haatte. Ik liet haar de dingen opschrijven die ze aan zichzelf haatte om er een dag of twee later over te praten.

Twee dagen later vertelde ze me dat ze zichzelf niet haatte, ze realiseerde zich dat het allemaal rook en spiegels waren en dat ze echt begreep waarom ze bepaalde dingen niet onder ogen wilde zien. Toen vertelde ze me dat ze het leuk vond hoe ze er in de spiegel uitzag. Dit is enorm, normaal kijkt ze naar zichzelf en haat ze wat ze ziet, dit is de kern (denk ik) van haar depressie).

Hoe dan ook, we zijn nu vier weken verder en ze houdt nog steeds van wie ze is, ze is weer op een betekenisvolle manier met de kinderen bezig en ze gaat weer op sollicitatiegesprek!

Dus niet het originele verhaal, maar toch een van hoop :)

Ik krijg al mijn moleculen van Nemisis (link is voor mijn doorverwijzing - als je iets krijgt, krijg ik een kleine terugbetaling :) )
 

RaulDuke1989

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Dat is geweldig maat, je doet het geweldig we zullen het doen 👏
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Dit is zeer interessante en inspirerende informatie. Hoe gaat het nu? Hoe lang duurde de cursus?
 

kokkewiet

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 28, 2023
Messages
15
Reaction score
9
Points
3
Probeer Activelle, voor vrouwen van in de veertig. Het werkt. Mijn vrouw zou me nu vermoord hebben :),
 
Top