Drogisterij lekkernijen

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
Hou je van drogisterijen? Iedereen houdt van drogisterijen omdat je er medicijnen kunt kopen die onze wonden genezen en onze ziekten genezen.
Maar velen van ons weten ook dat sommige apotheekmedicijnen niet alleen het lichaam kunnen behandelen, maar ook plezier kunnen geven in de letterlijke zin van het woord!

Meer dan 500 jaar geleden zei Paracelsus, de grootste Zwitserse arts, alchemist en natuuronderzoeker:
"Alle Dinge zijn Gift, und nichts ist ohne Gift, allein die Dosis macht dass ein Ding kein Gift ist".
Wat vanuit het Duits vertaald kan worden als "Alles is vergif en niets is vergif. Alleen de dosis maakt het gif."
De introductie van chemische geneesmiddelen in de geneeskunde werd bevorderd door Paracelsus. Hierdoor wordt hij beschouwd als een van de grondleggers van de moderne wetenschap. Toen al begreep hij dat het van een geneesmiddel naar een vergif maar één stap was. Net zoals het één stap is van een therapeutisch medicijn naar een volledige high. Alleen de juiste dosering bepaalt het effect.

In dit gedeelte gaan we het hebben over de populairste apotheekmedicijnen die je in verschillende landen kunt krijgen. Sommige medicijnen worden praktisch kant-en-klaar verkocht: kopen en gebruiken. Andere medicijnen bevatten kleine hoeveelheden van het werkzame bestanddeel, zodat je grote hoeveelheden moet eten of drinken om het gewenste effect te krijgen. Dit heeft onvermijdelijk een zware impact op het lichaam. In de meeste gevallen wegen de negatieve bijwerkingen zwaarder dan de trip met het medicijn.
Helaas verkopen de meeste drogisterijen deze drugs in deze gemengde vorm: farmaceutische bedrijven weten net zo goed als wij wat de mogelijkheden en samenstelling van hun drugs zijn, dus proberen ze op de een of andere manier deze drugs minder aantrekkelijk te maken voor verslaafden.

In dit hoofdstuk bespreken we hoe je bijwerkingen kunt vermijden en hoe je je blootstelling aan de drugs die je bij de apotheek koopt kunt verminderen.
We bespreken ook hoe je met geïmproviseerde middelen het werkzame bestanddeel uit het gewenste apotheekproduct kunt halen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ik ben een grote fan van DXM, het is zo'n heerlijke, warme drug met veel veelzijdigheid gezien de verschillende plateaus en de afterglow is geweldig. Je kunt de meeste maagproblemen vermijden door producten te kopen die speciaal gemaakt zijn zonder de suikers die in de meeste DXM-producten zitten.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Ik heb onlangs het zeldzame Morphiumsulfaat in handen gekregen en ook Trapentadol (Palexia) dat gecombineerd kan worden met Oxycodon om het effect van Oxycodon te versterken (niet voor beginners). Ik ben er erg blij mee, maar het is zo moeilijk om het weg te geven aan iemand die het potentiële dodelijke effect kent van slechts kleine doses.
 

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
Wat vindt iedereen van methylfenidaat? Er lijkt hier niet veel vraag naar te zijn, maar als ik het op darknet zie, zijn de prijzen krankzinnig hoog.
 
View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Ik hou van mph. Ik hou van stimulerende middelen in het algemeen, maar mph en amfetamine zijn mijn favorieten ^_^ focalin is het beste merk imo
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ik werk aan porseleinhoek tot 4F-MPH
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ik was van plan om pure methylfenidaat te kopen en te kijken of mensen het lekker vinden. Junkies hier betalen absurde bedragen voor Ritalin en vooral Ritalin UNO. Het lijkt me veiliger om een poeder te snuiven of in te nemen dan deze verdomde pillen.
 
  • Like
Reactions: vis
View previous replies…

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Oh en ik heb altijd al willen proberen om het freebase te maken. Blijkbaar is Ritalin crack best goed. :p
 
  • Wow
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Als je wilt, wil ik graag een voorbeeld ^_^
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ik zit al de hele dag aan mijn bureau in de bibliotheek en heb ook frisdrank bij me. Ik ben erg effectief, maar nu ben ik slaperig. 4F-MPH zijn vaak slechte batches sub-MPH maar er zijn stoffen in China doen het volledig rechts [sic] dus dan is het super-MPH. Maar ik kreeg permanente tolerantie voor Ritalin en in het begin was het nog steeds zwakker AMP, dus ik hou van de meth in mijn dromen in ieder geval. China Fabrics hebben veel 4MMC - dus zoek ernaar in gidsen en vraag dan alle verkopers naar je narcs. Velen hebben 2FDCK, PVs, MDMA, GHB, Noids (-ACA:s is een Chinese eigen uitvinding indo[zo]les),
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Bij de drogisterijen waar ik kom, is alles goed geregeld. Ik kan je vertellen dat een dosis kratom net zo aanvoelt als een opiaat. Phenibut voelt aan als een benzo. Zorg er wel voor dat je een pauze neemt, want de tolerantie bouwt snel op.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Rode Kratom (goedkoop poeder, maar moet worden geëxtraheerd tot 10-100x) is gelijkwaardig aan Canniabis Indica Hasch Downer. Geel (goud) is licht hoger maar meestal lager, groene kratom is licht lager maar meestal hoger. Witte Kratom is op zijn best gelijkwaardig aan Canniabis Sativa 'Creen Crack' Upper. SuperRed Kratom is HydroxyMitragynin (kan gekocht worden) en is 17 keer sterker dan morfine voor oraal gebruik.
 
Top