Question Looking for a vendor EFEDRINE PILLEN/TABLETTEN EU

Cufa_batko

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 25, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Ik ben op zoek naar een verkoper van goede en goedkope efedrainepillen in de EU. Ik ben gevestigd in Bulgarije, maar hier kan ik niets goeds vinden. Help alstublieft!!!
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇵🇱
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
53
Efedrine is te gereguleerd om te krijgen = als er een kans is dat iemand het heeft = potentieel grote LE provoceren (ik weet waar ik het over heb ik was in het spel sinds jaren)
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
30
Reaction score
17
Points
8
Deals
1
het is vreemd want veel EPHEDRIN kwam uit Bulgarije, ik zoek ook :)
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Ik kom ook uit Bulgarije. Je hebt pseudoefedrine in "nurofen stop cold" je hoeft het alleen maar te extraheren.
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Hij had het over efedrine, geen pseudo-efedrine, toch? Ongeveer 2 jaar geleden was het mogelijk om meer efedrine ampolen te krijgen van BG, maar nu weet ik het niet, ik ben al een tijdje uit deze dingen.

Als het je helpt .... kun je proberen te kijken, vragen, zoeken iemand uit Roemenië ... Er is een groot bedrijf dat perfecte efedrine pillen die je perfect kunt extraheren produceren. Naam van het product is Efedrina Arena (Duitsland bedrijf actief in Roemenië) doos met 1500 pillen (75g) voor 500-700 euro ...

veel geluk
 

Candyshop

Buying through escrow
New seller
Language
🇵🇱
Joined
Jul 13, 2023
Messages
30
Reaction score
17
Points
8
Deals
1
Maat INTERPOL heeft het een paar maanden geleden gesloten,
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
Ja, maar ik heb een nieuwe goede info ... ze zijn nog steeds mogelijk, ergens is grote hoeveelheid in voorraad 🤪😗😉😉
 
Top