Synthese van ephedrone in DCM oplosmiddel met kaliumpermanganaat

DrugZ

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Methcathinonsynthese door DrugZ
1. Breek pseudoephedrine (bijvoorbeeld 360mg) pillen tot fijn poeder
2. Neem een pot en doe daarin 50 ml gedestilleerd water en 2,5 ml azijnzuur.
3. Doe het pseudoephedrine poeder in de pot gevuld met gedestilleerd water, doe de dop erop en schud heel goed om pseudoephedrine op te lossen.
4. Neem een ander potje en 1 koffiefilter, filter het eerste potje in het tweede potje om eventueel overgebleven onopgeloste pseudoephedrine te krijgen.
5. Bereken je kMNO4 tot 300-360mg en meng met het met pseudoedefrine gevulde potje.
6. De reactie is begonnen en zou 20-30 minuten moeten duren om zijn eindbestemming te bereiken.
7. Als er geen bruine koffieachtige deeltjes te zien zijn, betekent dit dat de reactie nog niet klaar is en dat je nog even moet wachten. Je moet helder water bovenin zien, maar als je te veel kMNO4 toevoegt, moet je de pot ronddraaien om te zien of er bruine deeltjes zijn.
8. Voeg wat natriumsulfiet toe (niet NaOH, dat is een sterke loog en methcathinon is gevoelig voor sterke logen, het zal je opbrengst vernietigen) totdat je een pH van 8-9 hebt bereikt, dan zou je moeten merken dat heldere vloeistof in een gele kleur verandert en de geur zou moeten veranderen.)
9. Doe de dop op de pot en schud 1 minuut goed.
10. Neem een andere koffiefilter, pot en filter het eruit, er zouden geen bruine deeltjes meer moeten zijn, alleen gele vloeistof (het methcathinon).
11. De volgende stap is om 36 ml methyleenchloride (DCM) toe te voegen, roer of het op en laat het een beetje bezinken tot het zich scheidt in 2 lagen (organisch - onderaan en waterig - bovenaan) Zuig de bovenste laag weg met een kalkoenprikker of wat er in je opkomt om het goed te doen.
12. Extraheer de waterige fase 3 keer met 9 ml DCM en combineer alle DCM.
Hoe kristalliseer je commentaar, als ik het ergens fout heb verbeter me dan, bedankt.
 

DrugZ

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Deze methode is nog niet af en ik heb je hulp nodig bij het geven van commentaar
 

DrugZ

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Een klein Methcathinon deel zal achterblijven in de onderste organische laag, het grootste deel zal in water zitten.
Stap 8. De pH moet lager zijn dan 10, maar niet lager dan 8.

Probeer niet te veel te drinken, je kunt doodgaan en ik ben hier niet verantwoordelijk voor. Probeer een of een paar druppels toe te voegen aan thee en kijk of je het verschil ziet en of je er high van wordt.
 
Last edited:

DrugZ

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Ja, de methode die je opnam zal niet werken, je hebt loog nodig om pH 8-10 te bereiken en DCM (methyleenchloride). Om het te kristalliseren moet je een pH van 5 bereiken met 36-38% HCL. Damp het dan in tot het een soort olieachtig spul is dat erin gaat en zet het dan in de vriezer tot je kristallen ziet. Verdamp zoveel water als je kunt, zoals ik al zei tot je kleurverandering ziet en het olieachtig is.
 
Last edited:

strannik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 22, 2023
Messages
6
Reaction score
8
Points
3
Je kunt mangaanencefalopathie krijgen. Toxische encefalopathie is het afsterven van hersencellen door blootstelling aan toxische stoffen. Toxische mangaanencefalopathie ontwikkelt zich meestal na het gebruik van de ambachtelijke drug Ephedron ("Mulka", "Jeff", etc.) die mangaan bevat. Mangaan zet zich af in bepaalde structuren van de hersenen (subcorticale kernen) en vernietigt deze. Subcorticale kernen reguleren de spiertonus, houdingen en bewegingen. De dood van subcorticale kernen gaat gepaard met parkinsonisme, in dit geval - "mangaanparkinsonisme".
 
Top