Hallo, ik heb een dealer buiten het forum gevonden die zeer goede prijzen biedt, is er een mogelijkheid om een escrow service buiten het forum te gebruiken of. Te vinden
"Is het mogelijk om een escrow-service te gebruiken buiten het forum of. Te vinden"?
Natuurlijk hebben andere sites escrow-diensten of je HOEFT escrow niet toe te staan, maar je zult waarschijnlijk niet veel verkopen krijgen. Als je eenmaal ervaring hebt met escrow, kun je als koper niet meer terug naar de hoop dat mensen geen oplichters of dieven zijn. Terug naar veel opgelicht worden. De escrow zorgt voor de stroom van slagen Als je vraagt of je een andere escrow-aanbieder kunt gebruiken in combinatie met deze site, weet ik het antwoord niet, maar het escrow-systeem hier is het beste dat er is.
Ik kan me voorstellen dat je iemand moet vinden die dat soort diensten aanbiedt en die door een behoorlijk aantal mensen kan worden vertrouwd. Ik heb nog nooit van zo'n service gehoord, maar ik kan me voorstellen dat het een goede zakelijke kans zou zijn voor iemand die eerlijk is en gelooft in het leveren van een goede en betrouwbare service aan de wereld van de handel. Zeer interessante gedachte.
Bedankt allemaal, het is jammer dat zoiets niet bestaat. De escrow-service op het forum is al goed. frit buchner Mijn vraag had hiermee te maken, buiten het forum om. Zoals ik al zei, ik heb een dealer gevonden die echt heel goede prijzen biedt, maar dat maakt me erg achterdochtig. Ik blijf zoeken.