- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 17
5 jaar geleden schudde en bakte ik in Gatorade-flessen. Ik gebruikte de 24-uurs berekening van 2,4 g pseudo met 3,7 g totale pilmassa dat dit de beste manier was. Ik deed vooraf geen extracties maar maalde het gewoon in een blender erdoor, en een Gatorade, sportfles met een kleine draaidop om te ontluchten, vm&p naptha, en ongeveer een borrelglas vol NaOH en NH4NO3. En 2 batterijen.
werkte als een zonnetje. Nu werkt het helemaal niet meer. Ik heb het al 10 keer geprobeerd, maar niet één keer met succes. Het lijkt me niet dat ze iets veranderd hebben.... Ik gebruikte altijd de Sudafed 24 uur pillen... maar ik vraag me af wat de beste pillen zijn om te gebruiken voor extracten. Sommige hebben PSE sulfaat en andere Hcl. Is sulfaat hetzelfde als PSE freebase? Wat is het verschil tussen sulfaat en Hcl?
sorry voor zoveel vragen in één bericht
werkte als een zonnetje. Nu werkt het helemaal niet meer. Ik heb het al 10 keer geprobeerd, maar niet één keer met succes. Het lijkt me niet dat ze iets veranderd hebben.... Ik gebruikte altijd de Sudafed 24 uur pillen... maar ik vraag me af wat de beste pillen zijn om te gebruiken voor extracten. Sommige hebben PSE sulfaat en andere Hcl. Is sulfaat hetzelfde als PSE freebase? Wat is het verschil tussen sulfaat en Hcl?
sorry voor zoveel vragen in één bericht