fentanyl vs morfine

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik vraag me af is fentanyl usp kan meke me goed voelen het is een 200mcg tablet gaat het iets doen of ik moet meer bedrag en moet ik oraal gebruik het of gewoon smelten en injecteren?


Aan de andere kant heb ik 10mg morfine tablet ook kunt u mij vertellen moet ik het nemen door middel van spuit of oraal?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Wat je ook doet met fentanyl - doe het niet alleen, beter is het om er helemaal niets mee te doen. Als het om fentanyl gaat, is het risico op een overdosis erg hoog. Ik zou dus niet speculeren over de toereikendheid van de dosis voor het gewenste effect.
De gemiddelde dosering is 25-50 mcg. 200 mcg kan veel zijn. Het hangt af van het gewicht van de persoon. De LD50 is 3 mcg/kg.
Zorg er ook voor dat je naloxon bij de hand hebt.

Morfine pillen moeten oraal worden ingenomen. Houd naloxon in de buurt.
 
Last edited by a moderator:

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Hangt in veel opzichten af van je ervaring met opioïden. Ik ben van mening dat de pillen gemaakt zijn om oraal te worden ingenomen. Ook sublinguaal.

Voor fentanyl varieert de gemiddelde dosering van 25-50 mcg. Dan zijn er sterke doseringen. Dit geldt voor het gebruik van sublinguaal. Over het algemeen is fentanyl een zeer actieve stof, ik raad niet aan om 200 mcg in één keer te nemen.

Wat morfine betreft, de gemiddelde dosering is ongeveer 15 mg oraal. Je hoeft geen spuit te gebruiken.
 

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Wat als ik een morfine-pil van 10 mg vermorzel en snuif? Zou dat een probleem zijn?
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Probeer ODSMT. Ik heb hele goede dingen gehoord en de doseringen zijn in mg's niet mcgs dus het is veel veiliger. Blijf veilig man.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
270
Points
63
Er zouden geen problemen moeten zijn. Maar morfine pillen hebben altijd een omhulsel, het is wenselijk om het te verwijderen
 

jaxomo

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 20, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
mijn eerste ervaring met fentanyl, ik bestelde 100mcg/2ml fentanyl bij een online apotheek in ons land, waar je geen recept nodig hebt om online medicijnen te bestellen, wat voor medicijnen het ook zijn. dus ik duwde heel langzaam 100mcg door mijn iv-lijn, ik werd er niet high van, wat een teleurstelling!! ik voelde me alleen duizelig. ik heb het nooit meer geprobeerd. vanuit mijn standpunt is 200mcg geen probleem, als je de spuit maar heel langzaam indrukt.

Ik heb wel een vraag
produceren heroïne en fentanyl dezelfde high? en hoe voelt die high aan?
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Heroïne geeft veel meer euforie dan fent. Fent is alleen goed als je ziek bent en je moet niet ziek zijn en zo gaan mensen dood. Ik raad het gebruik van fentanyl helemaal af, tenzij je alleen de pleister opdoet. Als je van plan bent om intraveneuze opiaten te gebruiken en je hebt geen recept nodig, bestel dan gewoon morfine of oxy.

Hoe dan ook, schone, mooie #4 zal altijd de koning zijn op het gebied van opiaten.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
MS Contin 30mg is waar ik mijn lange opiaatreis vele manen geleden mee begon. Als beginner zou je zonder problemen zoveel moeten kunnen snuiven - je zult je zeker goed voelen, licht zichtbaar, maar niet ernstig bedwelmd - morfine heeft die kracht gewoon niet, hoeveel je ook neemt. Ik zeg niet dat je geen overdosis morfine kunt nemen, maar je moet het echt proberen. Fentanyl daarentegen laat mensen vallen als vliegen, zowel beginners als gevorderden. Ik zou helemaal geen fentanyl gaan gebruiken, zeker niet intraveneus, tenzij het een laatste redmiddel is en je verdomd goed weet waar je aan begint, het is echt TE makkelijk om het te verpesten, hetzij jezelf of je leverancier (verlaten van een hotspot, bijvoorbeeld) en als je alleen bent en je bent dat punt van no return gepasseerd, dan is het over. Begin met minder, je kunt altijd meer nemen. Als je toegang hebt tot morfine zou ik het daarbij houden. Ik wou dat ik wat had :B ...
 
Top