Laatste advies voor het verzenden van pakketten/brieven? Veilig instellen?

Panda

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Hallo jongens, ik wil brieven/verpakkingen per post naar klanten sturen. Tot nu toe weet ik dat ik de medicijnen moet stofzuigen en handschoenen moet gebruiken. Wat zouden jullie gebruiken om het pakje/de brief af te vegen om er zeker van te zijn dat er geen dna op zit? Kan het afzenderadres een vrije fantasie zijn of moet ik echte mensen opzoeken uit de buurt waar ik vandaan stuur? En hoe zit het met de postzegels en is het oké om een covide masker en hoed te dragen om het pakket af te geven of zijn er veiligere diensten? Is er iets waar postbeambten op letten waardoor het pakket niet doorkomt? Is het niet doorkomen van het pakket mijn enige probleem als ik stofzuig en het dna correct afveeg of is er iets anders zoals de qr-code voor brieven/pakketten...? Alle hulp wordt op prijs gesteld.
 

Latin King

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2023
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
bleekmiddel kan zorgen voor het dna-gedeelte. zoek een echt afzenderadres op om het er legitiemer uit te laten zien. als je meerdere pakketten verstuurt, verstuur het dan vanaf meerdere locaties.
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Alleen het afvegen van dna of vingerafdrukken zorgt ervoor dat je veilig bent, niet dat je brief veilig is.
Als je een succesvolle levering wilt doen, moet je kijken naar je geopolitieke scenario's, wat ze regelmatig verzenden en naar wie ze regelmatig verzenden.
Ook als het om internationale bulkhoeveelheden gaat, moet je meer kijken naar vergelijkbare dingen die vaak vanuit jouw regio naar hun regio worden verstuurd. Je maakt een pakket dat bestaat uit jouw stof en andere gelijksoortige artikelen, zodat het geen argwaan wekt bij de douane en je postbeambte.
Ook het creëren van ongebruikelijke verdachtmakingen met een masker en bril is zinloos. Als je te vaak verzendt, probeer dan iemand in te huren die voor jou en geld kan werken.
 
Top