• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

Amphetamine Barcelona Vind mijn oude vriend

Cryptos82

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
8
Ik probeer mijn Spaanse vriend BTCBOSS te vinden, hij was hier geloof ik, als je dit leest is het je vriend uit het VK, we verloren contact via Wkr een jaar of twee geleden.
Als iemand hier contact met hem heeft, vertel hem dan dat zijn vriend hem probeert te vinden.
Bedankt mensen

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
38
Hij wordt al een paar maanden vermist door alle middelen van contact, we hebben niets van hem gehoord.

Cryptos82

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
8
Dam kon doen met het krijgen van greep van hem man we aangesloten een jaar of twee geleden hij heeft zeer goede knowladge in dit spel

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
38
Ja, hij is echt een beschaafd en aardig persoon, maar helaas hebben we al een paar maanden niets meer van hem gehoord en hebben we op geen enkele manier contact met hem.

Cryptos82

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
8
Bedankt man, als je contact met hem opneemt, vertel hem dan dat zijn Britse vriend zo snel mogelijk wil praten.

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
38
Als ik met hem in contact kan komen, laat ik het je weten.