- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 22
Dit forumonderdeel is echt geweldig!
Als je in Californië wordt gepakt met een pijp die "methresidu" bevat, krijg je een aanklacht voor parafernalia.
Als je de errr-errr ergens buiten de bel hebt, is het bezit.
Verhaal:
Nou, mijn homie verliet een plek en wilde om wat voor reden dan ook geen zak in zijn zak hebben.
Dus smolt hij een hele eight ball in de bubble voordat hij ging rijden.
Ik ben de details vergeten die ertoe leidden dat hij werd neergeknald.
Hij voorkwam extra tijd en een extra aanklacht voor bezit omdat hij de bal in zijn pijp had gesmolten.
Hij was mijn eerste dealer en toen hij werd gepakt, LOL, viel het me op!
Hij was mijn vriend - net zoals Cartman in South Park een klootzak was, maar toch... hij was een vriend... ik had het spul en was bereid om zijn grote mond te verdragen. Laat ik het zo zeggen. LOL.
Als je in Californië wordt gepakt met een pijp die "methresidu" bevat, krijg je een aanklacht voor parafernalia.
Als je de errr-errr ergens buiten de bel hebt, is het bezit.
Verhaal:
Nou, mijn homie verliet een plek en wilde om wat voor reden dan ook geen zak in zijn zak hebben.
Dus smolt hij een hele eight ball in de bubble voordat hij ging rijden.
Ik ben de details vergeten die ertoe leidden dat hij werd neergeknald.
Hij voorkwam extra tijd en een extra aanklacht voor bezit omdat hij de bal in zijn pijp had gesmolten.
Hij was mijn eerste dealer en toen hij werd gepakt, LOL, viel het me op!
Hij was mijn vriend - net zoals Cartman in South Park een klootzak was, maar toch... hij was een vriend... ik had het spul en was bereid om zijn grote mond te verdragen. Laat ik het zo zeggen. LOL.