Krijg BMK Glycidaten op BB Forum

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1

Waar kan ik BMK Glycidaat vinden?

BMK Glycidaten familie van P2P precursoren is momenteel verboden in sommige landen. BMK Glycidaten kunnen worden omgezet in methamfetamine via P2P CAS 103-79-7 in twee syntheses en worden gebruikt als een van de belangrijkste precursoren. Daarom trekken ze zoveel aandacht van clandestiene chemici en LE. BMK Glycidaten kunnen echter worden gekocht op DarkNet marktplaatsen zoals BB Forum (Reagent sectie). Op BB Forum kun je veilig en anoniem BMK methylglycidaat CAS 80532-66-7, BMK ethylglycidaat CAS 41232-97-7 en BMK Glycidaat (natriumzout) CAS 5449-12-7 kopen. BB Escrow-service stelt je in staat om oplichting te voorkomen en restitutie te krijgen in het geval van een verdachte deal.
V8WFxABP54

OVfjKauG8x

Hoe kan ik BMK Glycidaat kopen?

Er is een heel eenvoudige procedure waarmee je BMK Glycidaat kunt kopen:
1. Vul je portefeuille aan zonder commissies van het forum
2. Kies de juiste positie voor jou
3. Druk op de koopknop en stel de benodigde hoeveelheid en leveringsvoorwaarden in
4. Voer de betaling uit. De deal wordt vastgehouden via BB Forum Escrow service en beveiligd. In geval van weigering door de verkoper of een verdachte deal, krijg je je geld terug!
G7Pu89olat

ZQkESdYMc1
Hoe je je portemonnee kunt opwaarderen, kun je lezen in dit onderwerp.

Wat zijn BMK-glycidaten?

BMK-glycidaten (methyl-, ethyl- en natriumglycidezuuresters), ook wel "glycide-esters" genoemd, zijn organische verbindingen. Deze verbinding heeft een opmerkelijk potentieel omdat het via hydrolyse kan worden omgezet in 1-fenyl-2-propanon (P2P). P2P is een belangrijke precursor in de synthese van talloze organische verbindingen en farmaceutische stoffen.
FCvi0j9tsb
6I0fdyHnYr
GeIH9hbkxR
P2P synthese via BMK glycidaat hydrolyse is vrij eenvoudig en bestaat uit verschillende stappen zoals alkalische hydrolyse met NaOH aq oplossing gevolgd door extractie uit de oplossing met water. Vervolgens wordt de alkalische wateroplossing aangezuurd met zoutzuur, waarna fenylaceton (P2P) CAS 103-79-7 wordt geëxtraheerd.
2SpIBcJ8Fx
YbQ6SNCgoU

3KoVt62WnR


Hoe wordt BMK-glycidaat gesynthetiseerd?

De synthese van BMK methylglycidaat omvat een condensatie van benzaldehyde met methylchloorpropionaat bij een temperatuur van 0-10℃, in de aanwezigheid van natrium ethoxide. Een uitgebreide beschrijving van de synthese procedure, samen met de video tutorial kan hier gevonden worden.

Deze reactie heeft een aantal voor- en nadelen. Het belangrijkste nadeel is dat de reactie erg gevoelig is voor water. Je moet absoluut droog glaswerk en reagentia gebruiken. Zorg ervoor dat je reagentia gedroogd en gezuiverd zijn voor de synthese. Watersporen verminderen de opbrengst. Het is ook de moeite waard om deze reactie uit te voeren in een inerte atmosfeer (N2) om de opbrengst te verhogen. Er zijn voordelen zoals een vrij hoge opbrengst en een korte reactietijd. Bovendien zijn er geen oplosmiddelen nodig voor de reactie.
7IZlCNjtuY
Deze reactie is niet gevoelig voor water zoals BMK methylglycidaat synthese. Er is een voordeel zoals een vrij hoge opbrengst conversie (82% van benzaldehyde naar P2P). Bovendien is er geen uitgebreide apparatuur nodig en kan de reactie gemakkelijk worden opgeschaald.
VNRPpQkTIr


 
Last edited:

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Dus hoe is de legaliteit van glycidaten in de EU en zijn er goedkope Chinese verkopers die nog steeds 5449 of PMK in de EU hebben voor levering en bereid zijn om met escrow te werken hier op BBgate? Ik ben momenteel op zoek naar een voorraad :))
 

ruen

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
Zijn er nog bmk-verkopers?
 

rampage

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2024
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Kan ik een leverancier aanbevelen voor natriumzout van bmk ga dat down under wordt verzonden?
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Welke verkoper heeft u aanbevolen? Of raad je ons aan om zelf een synthese te maken?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Hallo. Op dit moment is er slechts één legitieme verkoper op BB Reagent sectie, die verklaart dat hij deze precursor kan leveren. Dit komt door het Chinese verbod op BMK. Je kunt het ook zelf synthetiseren.
 
Top