Goed idee of niet?

DXMmybeloved

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 20, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Inheems reservaat in niemandsland, vrijwel geen politie aanwezig, een stel jachthutten in het bos zonder planification of bureaucratische onzin.
Wodka, shake n bake meth en wiet er wordt niets anders dan crack verkocht door de dealers (200 dollar voor een fles wodka 20 dollar voor een gram wiet).
Ik denk dat niemand het ooit zal onderzoeken als er op een dag een hut opduikt in het bos zonder dat iemand het als zijn eigendom beschouwt.
Het grootste probleem dat ik zie is dat het reservaat 8 uur van de dichtstbijzijnde stad ligt, 4 uur van de dichtstbijzijnde stad en er zijn een paar bosvliegtuigen die door de overheid luchtonderzoeken doen naar de natuur en zo.
Als ik zie hoeveel ze van meth houden, denk ik dat meth of mephedrone goed zou zijn.
 

vaas_montenegro

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 4, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Ik raad je aan om dropshipping te proberen; het is de beste manier om te beginnen omdat je niets hoeft te investeren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Je kunt het spul (meth) gewoon kopen voor $1600/lb en er @$20/g $8800 voor krijgen, een winst van 5 keer. Je kunt beginnen met een ons en dan steeds verder omhoog gaan. Ik neem aan dat je naast wat je zei ook nog moet leren koken. Dat zou je in de tussentijd kunnen doen. 75% van de mensen die succesvol waren, draaien zich om en falen de volgende keer. Het kost tijd om betrouwbaar te zijn
 
Top