G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
De auteur is gewend om toppen van Sweet Cheese Auto grow en wat DP Auto Blueberry die hij nog in de vriezer had liggen te trimmen en te bottelen. Ik geloof dat dit de eenvoudigste manier is die er is!
3. Ik gebruik zo'n ring die gebruikt wordt voor het bakken van biscuitgebak, maar zoiets is ook goed. Het maakt de controle makkelijker, zodat je jezelf niet helemaal afknipt. Je snapt wel wat ik bedoel, en iets om de kief in op te vangen.
4. Rijg de panty aan wat je kiest om in te verzamelen. De mijne past perfect, maar als je iets kleiners gebruikt, kun je de uiteinden gewoon aan elkaar knopen om het scherm strakker te maken.
5. 5. Neem een handvol of twee stukjes trim per keer en plaats het in het ringetje, begin te trommelen, te wrijven en tegen het scherm te werken. Er is geen vaste tijd dat je dit moet doen, maar hoe langer, hoe beter!
7. Een panty heeft over het algemeen strakkere gaten onderaan de benen! Dus wat we nu willen doen is een container pakken en die doortrekken tot rond het "kniegebied", dat er ongeveer zo uit zou moeten zien. Nu hebben we een veel fijner scherm dan voorheen.
8. Gebruik nu een lepel en leg wat van het materiaal op de nieuwe zeef en zorg ervoor dat je niets morst. Uiteindelijk zul je zien dat er alleen nog maar plantaardig spul over is en dat al het goede erdoorheen is gevallen. Je verliest meer dan 90% van wat je voor deze stap had.
Het zou er ongeveer zo uit moeten zien.
11. Auteur is vergeten foto's te maken voor de volgende stappen, maar als je dit hebt gedaan, zet je de oven op 170°С, wikkel je krantenpapier om je pakket en plak je het dicht. Laat het nu 10 minuten weken in water voordat je het in de oven zet. Haal het eruit. Gebruik een deegroller en rol het een paar minuten tegen een hard oppervlak, laat het opnieuw weken en herhaal. Doe dit 2-3 keer en leg het pakketje dan in de koelkast om af te koelen.
Nu zou je een mooi stuk Hash moeten hebben!
Nu zou je een mooi stuk Hash moeten hebben!
Last edited by a moderator: