Question Hallo Ik heb wat methamfetamine gekocht#btcboss2022...

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Ice had absoluut geen effect, ik voelde me in slaap na 5 minuten goed ik stuurde monster naar test@Energy Control in Spanje enige laboratorium die dextro & levo kant van Meth splitsen iedereen weet Levo Meth is alleen gemaakt voor Vicks inhaler niet als drug kijk resultaten die ik kreeg

Dank u#Btcboss2022 u bent de meester chemicus.....

U bent echt de baas.....

Attachments

• 4CYfjBsVoA.png
    4CYfjBsVoA.png
    9.7 KB · Views: 80
  • RwjL2itc4P.png
    RwjL2itc4P.png
    6.5 KB · Views: 48

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
@btcboss2022 heeft je opgelicht 😅. Ik zeg altijd dat ik dit ga doen, maar ik zou niet eens meth maken als ik het voor $10/g kan kopen. Hij reageerde zijn racemische meth met een chiraal zuur en trok 42% van de D eraf. Hij staat bekend als een oplichter. Ik zou zeker geen zaken met hem doen.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
254
Deals
1
bruh is hij zo slecht als verkoper

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Ik ga gewoon af op hoe vaak ik mensen op het bord zie praten. Hij is eigenlijk een Chinees met een andere naam. Ik betwijfel of er 50% kans is om een eerlijke deal met hem te sluiten.
Hij had hier alles kunnen doen wat hij wilde. Hij had de helft van de D die hij haalde weer terug kunnen gooien. Hij heeft zoveel moeite gedaan, het zou letterlijk 0 werk meer zijn geweest, gooi het gewoon terug voordat het herkristalliseert. Dan had de man misschien iets gevoeld en was hij niet achterdochtig geweest. Mensen oplichten is een spel van nummers. De andere kant van de medaille is dat hij de moederlikeur had kunnen neutraliseren en opnieuw had kunnen isomeriseren en 20% meer van de overgebleven D had kunnen aftappen en de man 83% L had kunnen sturen. Waarschijnlijk heeft hij dat niet gedaan omdat de eerste trek het geld is en de tweede maar 1/2 zoveel waard is voor dezelfde middelen. Een 3e en 4e zouden effectief alle D krijgen, maar het afnemende rendement maakt het zo dat er een plek is die meestal niet 100% is waar inspanning en resultaat in evenwicht zijn. Het zou me niet verbazen als zijn andere account precursorverkoper is. De MO's komen overeen

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
254
Deals
1
Kan ze door elkaar gehaald hebben lol een andere naar de oplichters sectie 😄

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Ik zou btcboss2022 geen oplichter willen noemen, tenminste niet met opzet. Ik geloof echt dat hij oprecht probeert, maar er is een probleem. De methodes die hier op het forum beschreven worden zijn eigenlijk arbitrair, zeg maar dat het een kwestie van toeval is welk stereoisomeer als eerste uitkristalliseert en dat dit in overmaat zal zijn in het gevormde zout. Het kan de ene keer d- zijn en de volgende keer l- en ja 70-30 dat is precies wat je op deze manier krijgt. Als je nu geen polarimeter hebt om de optische rotatie zelf te controleren (makkelijk) dan krijg je mooie kristallen en omdat de video's en posts hier altijd beweren dat het alleen d- zal zijn denk je "Geweldig! Kristallen! Moet d-Meth zijn!".

Daarom denk ik dat het verkeerd is om btcboss2022 een oplichter te noemen, als hij je niet terugbetaalt of nuttig materiaal levert, nou dat zou iets anders zijn.

En natuurlijk is het een duidelijk feit dat je geen d-eth van goede kwaliteit, zeg 85% of meer d-, kunt kopen voor minder dan 30 €/g en dat voor kg. De moeite en de productiekosten zijn gewoon erg hoog en minder heeft economisch gezien geen enkele zin.
Hetzelfde geldt voor elke drug die in clandestiene laboratoria wordt gesynthetiseerd. Als je een chemische fabriek bezit, dan kun je dit alles voor bijna niets maken, in uitstekende kwaliteit. Dit werd bewezen met de Imhausen XTC in de jaren 80, de beste MDMA-pillen ooit op de markt.

Als iemand geïnteresseerd is in het maken van een video of foto tutorial over hoe je (ruwweg) optische rotatie kunt controleren met zeer eenvoudige middelen die voor iedereen beschikbaar zijn, PM me en ik zal hem voorzien van wat hij moet weten, ik heb hier alleen geen tijd voor en ook geen zenuwen.

Ik vind het ook niet leuk dat het lijkt alsof Chinezen vaker oplichters zijn dan anderen, dat is niet waar. Ik vond Chinezen vrij eerlijke zakenmensen met als enige nadeel dat je nooit geld terug kunt krijgen omdat ze liever doodgaan dan dat ze ontvangen geld teruggeven. Maar ze zijn best bereid om te compenseren in goederen als dat nodig is. Oplichters of regelrechte dieven en rovers zijn te vinden in Nigeria (natuurlijk) in Zuid-Afrika (niet de zwarte), alle Arabische landen (niet-moslims zijn altijd wild) en bovenaan staat Australië (elke misdaad denkt dat hij Ned Kelly herboren is).
De lijst is absoluut subjectief, maar omdat hij van mij is, wordt hij hierbij tot evangelie verklaard. ;)

View previous replies…

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Deals
1
Hallo vriend, bedankt voor je onbevooroordeelde kijk op Chinese leveranciers, ik hoop met je samen te werken als er een kans is.

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Hij bezit me nog steeds 3500 us (hij liet me uit escrow betalen als vooruitbetaling om precursor te kopen) en verkocht me 400 gram die me niets deed...Ik vroeg hem tien keer om mijn Xmr 3500 us terug te betalen.... Hij negeerde me gewoon...Sorry vriend Hoe zou je een man als deze noemen? oplichter of legitiem?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
mijn regel is waar er escrow groot geld; dan doe ik alleen escrow betalen en dus de tabellen gedraaid in deze narco zone. Geen gedoe, geen exit scam, laat de verkoper zich gedragen door orde. Verkoper is vaak rijker dan koper en kan meer ontspannen zijn. Dit probleem zal ik hier niet hebben. Betaal de grote BB de 5% escrow en je hebt het voor elkaar. Ik neem aan dat de BB escrow iets meer aan kopers kant is, als die er al is, heb ik er nauwelijks van gehoord: BB oneerlijke escrow oplost. Jij wel?

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Sorry, maar het klinkt als totale onzin. Dit mengsel (71% l-meth + 29% d-meth) is een exacte verhouding van meth gekookt uit p2p.
ik geloof dat er om de een of andere reden geen chiraal zuur is gebruikt om ze te scheiden. per ongeluk of met opzet.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Meth bij P2P is vrijwel archetypisch racemisch met een d- en l- Meth verdeling van 50/50% +/- 1-2%, tenminste dat is waar in mijn deel van het bos, maar als je het zeker weet, vertel dan alsjeblieft hoe je dit te weten bent gekomen en heb je dit gecontroleerd met behulp van een polarimeter?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
als je goedkope narcs in bulk probeert te kopen bij de grote zure China-fabrieken en hun bedrijven zoals Vietnam, bevind je je in een criminele zone en zullen de meesten je afwijzen, dat is de logica dus zie me branden op armen.

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Deals
1
Ik heb twee transacties met hem gedaan en ik vind hem erg goed. Daarnaast heb ik de synthesemethoden en oplossingen gezien die hij deelde in veel technische berichten. Ik ben erg dankbaar voor zijn bijdrage aan het forum. Misschien heeft hij onlangs problemen ondervonden. Ik kan ook geen contact met hem opnemen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
En zijn technische vaardigheden zijn een direct bewijs dat hij precies wist wat hij deed en dit was een opzettelijke zet

View previous replies…

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Ja, ik denk dat je helemaal gelijk hebt...

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
btcboss is het tegenovergestelde van de fabriek perfecte narcs die worden verkocht onder de tafel in chat, als ze niet scam (waarschijnlijk)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Als je zijn postings leest, is hij zeer vertrouwd met enantiomeer scheidingen. Waarschijnlijk minstens zo deskundig als iedereen op deze site. Ik heb nergens iets gelezen dat beter geïnformeerd was dan sci-hub of Google scholar.

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
Het whple unclean crystals ding maakt een clandestiene perfecte indruk. Blijkbaar heeft hij goede narc effecten nog steeds als poeple kopen van zijn zoals deze en dan plotseling krijgen exit scammed. De fabrieken zijn echter pure pharma met hun gecomputeriseerde laboratoria. Wie kun je vertrouwen?