• Witamy w polskiej części forum. Pamiętaj, że publikowanie kontaktów (Jabber, Telegram, Signal itp.) będzie skutkować permanentnym banem! Jeśli zdecydujesz się kupić lub sprzedać coś bez użycia konta escrow i stracisz pieniądze, nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Marijuana News Hallo mijn slavische broeders!

KingBear

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Als waardering voor jullie hartverwarmende verwelkomingen die ik bij elk bezoek heb ontvangen, wil ik graag enkele van mijn bevindingen met jullie delen.

Ik hoop dat ik hierdoor niet in de problemen kom!
Ik probeer gewoon te delen wat ik heb gevonden met mensen die oprecht goed waren in mijn bestaan.

Als iemand geïnteresseerd is in een hoge kwaliteit, hoge potentie wietzaden gratis (zelfs de scheepvaart, ja!) Laat het me weten in de comments!

Er is nog een beperkt aantal gratis. Ik hoop dat sommigen van jullie de kans krijgen om ze te pakken voordat ze allemaal weg zijn! (Wees alsjeblieft niet hebberig en laat er een paar over voor de anderen)

Nogmaals bedankt... en stop alsjeblieft nooit met het maken van je speed en wiet!

Met respect,
Beer
 
Last edited:

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 11, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Goedemorgen, vriend. Ik ben geïnteresseerd om deel te nemen aan deze liefdadigheidsdistributie.
 

KingBear

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Stuur me een bericht voor meer informatie
 
Top