Question Hallo! We zijn op zoek naar Troparil of enkele analogen.

romania_tate

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal!
Wij zijn geïnteresseerd in het kopen van Troparil of andere analogen.
Kunt u ons aanraden waar we deze producten kunnen vinden?
Bij voorbaat dank!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Ik kan je beloven dat ik me onlangs een aantal bronnen heb herinnerd, maar heb niet veel hoop, want het is prijzig voor een klein monster, maar dit is dan ook meer bedoeld om het op de juiste manier zelf te maken, wat ik wel eens zou durven proberen, gezien de beschikbaarheid van een aantal startmaterialen en spullen die ontbreken in mijn voormalige laboratoria en die wachten op een reden om opgeroepen te worden.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
P.S. zoek amfonellinezuur op, dat is best cool, niet omdat het bedoeld is als antibioticum, maar het bleek een 1,5x amf-stimulerend middel te zijn dat veel minder schadelijk is en structureel niets te maken heeft met welke psychoactieve stof dan ook. Het is een benzyl-naftyridine van het cyclische systeem, waarvan niet bekend is dat het ergens verboden is. Gemakshalve moet troparil gemaakt worden en er is grondstof 2-carboxyOMe tropanon en evenzo tropanol evenals voor een meer experimentele serie uit arecoline beschikbaar met biokatalytische verwerking selectieve reductie van het 2-CarboxyOMe keton (wortel?) naar de georiënteerde alcohol resulterend in de actievere vorm (Benzoyl oxy- equatoriaal gebonden oxy- equatoriaal)
 
Top