Hulp en advies

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Welke is de beste van 5cladb,,jwh018 en ur144...????
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
5cladb.but er is geen manier waarop je kunt de bron het tegenwoordig.als iemand verkoopt het zeer waarschijnlijk ze zijn oplichting van je.
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Bro heb je enige ervaring over 7add ... mijn vorige leverancier zegt dat hij heeft 7add, maar ik heb nog nooit ervaren ... ik maak synthetische cannabinoïden dat y ik sterke noids nodig ... 5cl was mijn favoriet ... maar heel moeilijk om het te vinden in deze dagen ... slechts een is 7add beschikbaar ... ik moet weten hoe sterk het en de moeite waard.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
De nieuwe uit china zijn allemaal cb2 only dus inactief. Het is shit. Zie mijn post op de 6cl 8fa thread.
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
7add niet een nieuwe..het is een oude..maar ik gebruik het nooit..dus heeft u er ervaring mee.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Als het uit china komt, is het inactief vanwege het verbod op atm.its niet goed, maar je kunt het zelf proberen.
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Hoe zit het met Nederland ... is het mogelijk om actieve noids vinden van Omdat mijn leverancier verzonden fom Nederland ... yeh alle Chinese leveranciers worden verzonden inactief en afval chemicaliën en scammers.so hoe jullie het doen ... kopen of synthese het ....Ik zaai zo veel artikelen over en ik heb een idia synthese over ur-144.how over deze methode van ur144.can ik heb sterke en actieve ur144 noid dat ik volgt deze methoden correct..is er iemand van dit forum beginners zoals ik het doen..tnx voor vriendelijk antwoord.
 
Last edited:

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
ja.grote hoeveelheden alleen jwh210.kleine hoeveelheden adbb maar dat is slechts als 10g en het zal worden gegaan.jwh210 is 1e generatie cannabinoïde en zwakker dan alle nieuwste.maar het is actief in tegenstelling tot alle andere op zijn minst grote hoeveelheden.
 
Top