- Reaction score
- 2
Kan iemand alsjeblieft de beste en eenvoudigste manier om meth te maken met de watervrije ammoniakmethode posten? Ik begrijp het, ik snap het ook, schudden en bakken is alsof iemand een lijst had en geen idee wat ermee te doen, mengde het in een fles en nadat die ontplofte en ze zich realiseerden dat de kattenbakvulling niet cruciaal was, werd schudden en bakken geboren. en ik snap dat lithium extra waterstof vasthoudt, maar na het maken van de NH3 weet ik praktisch niet precies wat ik moet doen als ik moet gokken. Ik zou zeggen pillen in de ammoniak en lithium toevoegen en een 3-laag maken en vergassen, maar ik weet het zeker, zelfs als je de hele theorie begrijpt, is de praktische toepassing een heel ander beest. Ik ken de HI-methode waar ik de ideeën vandaan heb die ik heb over wat ik nu moet doen en ik heb een paar jaar scheikunde gehad op de universiteit. Ik wil graag weer wat zelfgemaakt spul opknappen en ik heb ook genoeg van Levo. Houd er rekening mee dat alle slimmeriken die er zijn eenvoud het hoofdthema van dit alles vinden, waar mogelijk, dank u.