Hulp bij het maken van ADB alsjeblieft. Nieuw op dit forum. (NOOB)

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
ADB-PINACA ((S)-N-(1-Amino-3,3-dimethyl-1-oxobutan-2-yl)-1-pentyl-1H-indazool-3-carboxamide).

1. Een oplossing van 1-pentyl-1H-indazool-3-carboxylzuur (100 g) in DMF (1000 ml) werd behandeld met EDC (1 equiv), BtOH (1,5 equiv), DIPEA (180 g), L-tert-leucinamide (86 g) en gedurende 24 uur geroerd.
2. Het mengsel werd verdeeld tussen en H2O (2000 ml) en EtOAc (1000 ml), de lagen werden gescheiden en de waterige laag werd geëxtraheerd met EtOAc (2x1000 ml).
3. De gecombineerde organische fasen werden gedroogd (MgSO4) en het oplosmiddel werd verdampt onder verminderde druk.
4. De ruwe producten werden gezuiverd door herkristallisatie om 92 g witte vaste stof te krijgen (opbrengst 63%).

Heb ik alleen deze ingrediënten nodig om een batch ADB te maken? Ik ben een noob in scheikunde en ik begrijp de formule niet, maar ik ben bereid alles te doen om het te leren. Denken jullie dat het mogelijk is voor een beginneling om synthetische cannabinoïden te maken? Welke benodigdheden heb ik nodig? Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, of als iemand het voor me wil maken, zal ik je betalen.

Ik ben bereid dit experiment zo vaak te doen als nodig is om het goed te doen. Ik heb geld te besteden aan apparatuur en grondstoffen. Ik heb gisteravond een andere post gemaakt, maar ik weet niet of hij is gewist, als ik hier niet kan posten, stuur me dan een bericht MOD.

U kunt ook e-mail me als je me wilt helpen of zoals ik al zei ill iemand betalen om het te maken voor mij. [email protected]

WillD

Expert
Reaction score
1,056
Ja, we hebben reagentia nodig. Er is iets in China, maar onze vertrouwde leveranciers vereisen minimumhoeveelheden om te bestellen. Schrijf naar PM, ik zal helpen.

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
net gedaan!

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
controleer dm!