Ik denk dat alcohol de triprolidine samen met de pseudo zal aantrekken. Ook als je het baseert, zal de triprolidine samen met de pseudo omzetten in olie en natuurlijk samen met de pseudo neerslaan bij vergassing.
Ik heb dit zelf nog niet gedaan omdat ik altijd pillen koop met pseudo als enige werkzame stof, maar ik denk dat als je het een of het ander doet, je die twee amines op zichzelf kunt krijgen en dan kunt uitzoeken hoe je ze kunt scheiden. Iemand zei in een ander bericht dat de "smurfendope" een andere kleur had omdat er antihistaminica in zaten. Er werd gesuggereerd dat chloorhoudend schoonmaakmiddel of trichloorethyleen mogelijk zou kunnen werken? Dit lost het een of het ander op en je kunt de vaste stof eruit filteren.
Ik heb veel tijd besteed aan het opzoeken van deze verschillende oplosbaarheidseigenschappen voor verschillende ingrediënten van pillen, zowel actief als inactief. Deze twee zijn bijzonder moeilijk van elkaar te onderscheiden, ik kan maar weinig informatie vinden. Als je niet in staat bent om de juiste oplosmiddelen te vinden om ze te isoleren, denk ik dat als je ze omzet in basisolie en dan een gefractioneerde destillatie doet, dat waarschijnlijk de beste en meest eenvoudige manier is...
2,5 mg is hoe dan ook vrij onbeduidend als het gaat om onzuiverheid of verontreiniging. 40 pillen = 2,4 gram PSE en ~100 mg triprolidine, dus als het achterblijft in het product kan het opvallen, maar ik betwijfel of het een doorslaggevende factor zal zijn...
Ik hoop dat een van de experts hier zijn mening over kan geven.... Ik zou graag een oplossing of suggesties hebben om dit dilemma zelf op te lossen... om soortgelijke problemen het hoofd te kunnen bieden.
Veel succes,
o7