Hoe een 'heroïsche dosis' psychedelica therapeutisch kan zijn

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
708
Hoe een 'heroïsche dosis' psychedelica therapeutisch kan zijn, uitgelegd door een Johns Hopkins professor.
Bereid je voor op een geestverruiming, want psychedelica maken een comeback! Dat klopt, recent onderzoek heeft aangetoond dat drugs zoals LSD en psilocybine een effectieve manier kunnen zijn om geestelijke aandoeningen zoals depressie, angst en PTSS te behandelen. Het beste deel? In tegenstelling tot traditionele antidepressiva zien sommige mensen al na één trip een langdurige verbetering van hun symptomen.

Maar wat maakt deze stoffen zo therapeutisch? Hier komt Johns Hopkins professor Matthew W. Johnson om de hoek kijken - hij is een research rockstar die verslaving, psychedelica en andere geestverruimende middelen bestudeert. Hij is op een missie om de geheimen te ontrafelen van waarom een "heroïsche dosis" van deze drugs zo levensveranderend kan zijn voor sommige mensen.
Bekijk de video!

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Ik heb paddo's gebruikt, maar eentje (ongeveer een halve maat) en dat was een vreselijke ervaring. Toen ik het ongeveer 20-30 minuten innam, was het allemaal goed, maar daarna gebeurde er iets wat ik me niet meer kan herinneren. Ik kreeg een overdosis en viel in slaap, maar toen ik na 9-10 uur wakker werd, herinner ik me niets meer (gewoon een slechte beschrijving van de ervaring).

spanara

scammer
Reaction score
17
Deals
9
Ik had ook gekke ervaringen met heroïsche doses paddenstoel.
Ik herinner me nog goed dat ik uit de realiteit brak en buitenaardse mensachtigen zag.
Dit is wat er gebeurt als je de hele box .... opeet.

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
24
Onze gedachte:
Dit is krankzinnig en pure waanzin. We hebben allebei LSD gebruikt en we weten waarom dit krankzinnig is.

Stel je dit eens voor:
100ug LSD is alsof je door een raam naar een andere dimensie kijkt.
200 mg LSD is het raam openen en je hoofd naar buiten steken.
300 mg LSD is alsof je uit je comfort wordt gehaald en in die dimensie wordt gegooid.
400ug LSD (je bent genaaid)
500 mg LSD is praten met halfgoden en zo, de bewoners van die onbekende dimensie ontmoeten.
600 mg + opstijgen en ofwel herboren worden als een heilige entiteit onder de mensen of jezelf verliezen in een complete psychose en nooit meer dezelfde man zijn, achterblijven met lang levende trauma's/angsten.

Natuurlijk zijn psyc's cool en zo, maar vergeet de negatieve effecten niet, ze zijn misschien niet fysiek maar mentaal wel.