hoe ga ik ketamine innemen

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik heb deze van de apotheek het is een IM/IV injectie hoe moet ik het innemen alsjeblieft antwoord snel ik heb het nodig
 

Attachments

  • t2oXzYwqZA.jpg
    t2oXzYwqZA.jpg
    2.3 MB · Views: 928

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hallo,

Je moet de vloeistof op natuurlijke wijze drogen of met externe verwarming, er zijn veel verschillende methoden. Als het eenmaal gedroogd is, krijg je het witte K HCL poeder.
 

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
kan ik het niet gewoon injecteren?
 

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
En moet ik de hele 500 mg nemen?

en kunt u mij het proces van k hcl poeder delen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ja, dat kan.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik heb je gezegd dat je de vloeistof uit het flesje moet drogen.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
93
Points
28
Hallo, je kunt het injecteren, het is waarschijnlijk de makkelijkste manier en het is al voorbereid voor injectie. In experimenten voor de antidepressieve effecten van Ketamine is de gebruikelijke dosis Ketamine die intraveneus wordt toegediend ongeveer 50 mg, dus ik stel voor dat je met deze dosis begint en dan verhoogt indien nodig. Op basis hiervan en de orale biologische beschikbaarheid van ketamine (die slechts ongeveer 25% is) heb ik eens 200 mg rectaal geprobeerd. Nou, de rectale biobeschikbaarheid is waarschijnlijk veel hoger dan oraal, want ik ging in een zogenaamd K-gat, niet in staat om te bewegen voor ongeveer 20-25 minuten. Het was een complete dissociatie. Begin met een lage dosis en verhoog afhankelijk van de respons, afhankelijk van waar je het voor wilt gebruiken. Nog één ding. Eet niet voordat je het gebruikt! In de bovenstaande ervaring kwam ik uit de dissociatie met een vreselijke misselijkheid en overgeven. Ik hoop dat dit helpt.
 
Last edited:

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
270
Points
63
Ben je alleen geïnteresseerd in de recreatieve dosis, of ook in iets anders?
 
Last edited by a moderator:

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
46
Points
3
Ketamine als drug heeft een krachtiger effect en een kleinere actieve dosering dan zijn straatvormen. Je moet een enkele dosering van 40-50 mg, afhankelijk van het lichaamsgewicht, niet overschrijden bij intraveneus gebruik van deze drug. Hogere doseringen kunnen je rechtstreeks naar het K-gat sturen. Het is beter om intraveneuze ketamine te gebruiken onder toezicht van een bevriende sitter.
 
Last edited by a moderator:

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
93
Points
28
Ja, dit is de dosis die ik ook heb gevonden voor IV-route. IM is hetzelfde, het werkt alleen langzamer. Je kunt het waarschijnlijk oraal drinken (in deze vorm), maar zoals ik al eerder zei is de orale biologische beschikbaarheid nogal slecht, dus op deze manier zou je het meeste verliezen. Er is niet veel onderzoek gedaan naar oraal gebruik als antidepresivum (hoewel het wel nuttig zou zijn), het wordt alleen verkocht als neusspray.

Ik zou aanraden om het niet te drogen en te snuiven zoals het is, omdat de pH licht zuur is 3,5-5,5 en het zou branden als de hel.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Wat is er mis met mensen in deze draad? Natuurlijk moet je het niet injecteren. Ketamine is een krachtig disassociatief verdovingsmiddel en als je niet precies weet wat je dosis is, kun je gemakkelijk bewusteloos raken als je het via de iv-route inneemt. Het is niet gevaarlijk, omdat ketamine je ademhaling, pols of bloeddruk niet onderdrukt zoals de meeste andere verdovingsmiddelen (daarom is het een GEWELDIG medicijn om te gebruiken voor operaties in rampscenario's), maar het kan erg onaangenaam zijn.

Giet de inhoud van het flesje gewoon op een glss ovenvormpje, zet het in de magnetron en kook het water af. Schraap het witte zout eruit en zet het in de magnetron. Schraap het witte zout op en doe het in een geschikt bakje. Neem een klein mesje en schep een meskantje poeder op, snuif het op. Na een paar minuten voel je het effect. Doe niet te veel tegelijk, anders kom je in K-hole terecht, wat een behoorlijk onaangename, sterk hallucinerende halfbewuste staat is.

Ik hoop echt dat je uiteindelijk niet alle 500 mg hebt genomen. Als dat wel zo is, verwacht ik niet dat je snel antwoord zult geven ...
 

En3ma

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Wow, deze draad is een puinhoop. Jullie houden echt van feesten he?

Even serieus. Deze flacon is niet geformuleerd voor I.V. Geen enkele flacon is geformuleerd voor titratie in een I.V. bolus.

Nu. Waarschijnlijk wel, maar dan wordt het dik, stroperig en branderig als methadonsap.

50 mg IM is genoeg voor een gat zonder een enorme tolerantie. Anders droog je het uit en werk je al snuivend omhoog. Het slaat opmerkelijk snel aan tijdens het insuffleren. Je kunt dat gat voorzichtig slaan.
:)
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
OMG deze draad jongens serieus .

Als hij 500mg heeft genomen, was dit dan het laatste wat hij heeft gedaan?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Zeker, maar de aanbeveling was 50mg en niet 500mg, wat nog steeds niet verantwoord is zonder zijn lichaamsgewicht, grootte en andere factoren te kennen.

Ik hoop nog steeds dat deze man nog leeft, zo onverantwoordelijk met het gebruik van drugs.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
IV is de enige manier ;) IM tweede, pluggen 3e.

Van 500 mg IV ga je niet dood, tenzij je in bad zit. Je bent dan alleen maar in een complete verdoving en als je eruit komt ben je erg in de war.

In Vietnam gaven ze soldaten 1000 mg voor veldoperaties. Mensen sloten druppels van dit spul aan met een vlinderspuit.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8

Het is geen heroïne, het verlaagt je CNS-reactie niet. IE hart en ademhaling blijven doorgaan maar al het andere stopt. Het grootste risico en de meeste doden komen door verdrinking.
 

nkd23

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Nov 18, 2022
Messages
24
Reaction score
11
Points
3
Hallo

Ik heb gedroogd poeder, maar ik wil het injecteren. Ik ben of SC

Wat is de veiligste manier om het poeder te bereiden?

Ik heb gesteriliseerde ampullen gekocht bij Amazon met membranen

Ik zou een 0,9% NaCl-oplossing (gesteriliseerd gekocht) gebruiken om het poeder op te lossen in een verhouding van 0,5ml/50mg en het in de ampul injecteren met een microfilter (zo??). 45 of minder?) en daarna zou ik voor de veiligheid de ampullen 30min autoclaveren in een keukenampot op 121C en een kleine injectiespuit in de ampul doen, afgesloten met micropore tape zodat de stoom binnenin kan steriliseren?

zijn er problemen of suggesties om het veiliger te maken?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Groeten. Je aanpak ziet er redelijk uit. Spuiten en naalden in onbeschadigde verpakkingen moeten worden gesteriliseerd en kunnen als schoon worden beschouwd. Het lijkt me ook overdreven om 30 minuten te autoclaveren. Slechts een paar minuten zijn genoeg om alles te ontleden wat kan ontleden bij het kookpunt. Vergeet niet een schone ruimte, schoon gereedschap en schone handen te gebruiken tijdens het bereiden en injecteren.
 

RaraOppapapOma

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 2, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Je kunt het intramusculair (IM) injecteren, meestal op de dijen, of intraveneus (IV) in de holte van de arm.
Je hebt meer tijd om de naald eruit te halen en je klaar te maken (1-5 minuten) als je het IM doet, terwijl het IV je meteen raakt en een onmiddellijke rush geeft, terwijl de IM-injectie subtieler zal zijn.
Als dit je eerste keer is, zou ik IM aanraden omdat je met IV makkelijker een fout maakt en het ook gevaarlijker is als je een fout maakt.
De biologische beschikbaarheid is vrijwel hetzelfde (misschien hoger met IV maar het is niet significant) Ik doe het liever IV maar er zullen momenten zijn dat ik wakker word op mijn stoel met een naald nog in mijn ader als ik hoge doses doe.
 

RaraOppapapOma

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 2, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Je hoeft het ook niet te verwarmen, maar je kunt zout toevoegen als het niet goed oplost (ik gebruik geen zout).
Ik neem een flessendop waar ik wat steriel water in giet en doe ongeveer 0,4 ml water in de spuit. Dan neem ik de ketamine (0,1=zwart 0,07=gemiddelde dosis) en kneus het met de oranje dop van de spuit in een glazen petrischaaltje en voeg dan het water uit de spuit toe.
Los de ketamine op en doe het in de spuit.
Het kost me echt maar 2 minuten om dit te doen.
Vanaf ongeveer 0,5 bepaalt de dosis de duur en minder de intensiteit.
Voor IM-injecties zoek je eerst de spier vastus lateralis en maak je deze schoon met alcohol. Daarna ontspan je de spier en druk je de naald erin in een hoek van 90 graden. Als er geen bloed terug dan kunt u druk op de zuiger op een gestaag tempo en injecteren na dit te doen desinfecteren van het gebied, en masseer de plaats van injectie, ten slotte krijgen in een comfortabele plaats.
Voor intraveneuze injecties desinfecteer je het gebied waar de mediane cubitale ader zich bevindt en druk je op 45 graden (afhankelijk van de diepte).
Controleer of er bloed terugkomt als dat zo is, dan zit je in de ader (als je een tourniquet gebruikt, maak deze dan los, anders kan de ader springen en zorg ervoor dat je nog steeds in de ader zit nadat je het tourniquet hebt verwijderd). Injecteer in een rustig tempo, niet te snel en niet te langzaam.
Ontsmet het gebied.
Drink veel water, neem een warme douche of doe een paar push-ups om meer zichtbare aderen te krijgen.
Als er een bult lijkt te zitten door een gemiste injectie, breng dan meteen een warme handdoek aan op de injectieplaats en blijf dit de hele dag doen.
Blijf ongeveer elke 6 uur een warme handdoek op de injectieplaats leggen totdat het bultje verdwijnt.
Als het na 3 dagen nog steeds groeit en warm is, moet je naar een ziekenhuis voor het abces, anders kan het andere problemen veroorzaken.
Gebruik altijd nieuwe steriele naalden en let niet op je doseringen!
 
Top