Hoe kan ik loratadine en pseudo-efedrine pillen extraheren?

caydiantak

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Ik heb pseudo-efedrine (veel meer) loratadine (5mg) pillen gevonden in mijn land. Hoe maak ik er pseudoephedrinezout van?

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
h

Hallo, heb je een oplossing? Ik heb hetzelfde probleem

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Loratadine is onoplosbaar in water. Je kunt ethanol of methanol gebruiken om de pillen te weken, ze te filteren en sommige onzuiverheden die onoplosbaar zijn in ethanol eruit te filteren. Voeg na verdamping van de ethanol gedestilleerd water toe en filtreer. Loratadine is onoplosbaar in water. De gefilterde vloeistof wordt aangepast aan alkali ph10+, geëxtraheerd, gedroogd en waterstofchloride gas. Filteren.

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, maar ik moet Loratadine scheiden van pseudo-efedrine. Loratadine is onoplosbaar in water en pseudo-efedrine ook.
Dus ik weet niet hoe ik dit moet doen

View previous replies…

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Je hebt mijn antwoord niet goed gelezen. Efedrine is oplosbaar in water en ethanol. Lorata is onoplosbaar in water. Na verdamping van ethanol, voeg water toe en filter, en loratadine zal achterblijven op de filterkoek.

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
geweldig dat je een crack buddy bent mijn laatste vraag is laat ik de ethanol verdampen in een bekerglas boven een warmteproducerende brander?

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Reflux is niet nodig. Het is voldoende om ethanol onder normale druk te verdampen. Maar wees niet te droog, want het is niet gemakkelijk op te lossen na toevoeging van water. Het is net zo goed als voedzame grond.